close

OCAMP故.jpg

 

十九

 

某日下午。

 

「係呢,你係咪同阿冰拍緊拖?」肥仔賢望住我問。

 

我爭啲將口入面既凍檸茶噴埋出黎,肥仔賢你響邊度聽返黎架?

 

順帶一提,我今日落堂之後,肥仔賢同埋Amanda邀請我去canteen食個tea,所以我而家坐左響canteen入面,同對面坐緊既肥仔賢同Amanda一齊食個tea,當係小型re u喇。

 

「痴線,你響邊度聽返黎架?」我急急忙咁反問。

 

「成日都見到你地出雙入對,好奇問下啫。」肥仔賢用不懷好意既眼光望住我,望到我有啲唔舒服。

 

「傻架咩! 你地又唔係唔知佢有男朋友,我又有女朋友! 咁又點會響埋一齊呢?」我要快啲澄清返先。

 

「男未婚,女未嫁…就算結左婚都可以離婚架啫。」肥仔賢點下點下頭。

 

「得啦得啦,唔係咪唔係囉,唔駛咁大反應既…」Amanda眯埋對眼對住我講。

 

乜我好大反應咩?

 

「咁…影響我唔緊要呀,費事影響到阿冰啦。我地係朋友咋! 朋友!」我唯有咁答。

 

一陣傳到去佢男朋友度咁點算呢?雖然我唔認為響嶺大發生既野會傳到去港大。

 

「嘿嘿,仲以為你媾到camp花咁犀利添。」肥仔緊仲係keep住果個不懷好意既笑容。

 

「痴線,唔講呢啲啦!」

 

「好啦好啦。」肥仔賢突然坐直個身,換左個正經既表情問我:「威哥,有冇諗住上莊?」

 

其實我都聽聞過肥仔賢想上系莊,仲諗住做主席,所以我都估到佢今日呢個tea會問下我有冇興趣上莊架喇。

 

點講呢?我本身對上莊持開放態度,燃燒青春(GPA)嘛。不過我而家已經成日都見唔到Jenny,而上莊應該會忙到星期六同日都返唔到屋企,加上我兩位好友又好似冇乜興趣咁…唔,都係唔上喇。

 

況且連僅餘既小小時間都唔見Jenny,陣間佢響港大比啲狗公媾左點算?到時唔係燃燒青春(同GPA),係燃燒自己既戀情喇。

 

一諗到呢度,我都係答佢:「Sorry呀,我都好忙,所以應該唔加入你地啦。」

 

Amanda話:「忙到成日同阿冰兩個人行街?」

 

喂,唔好再提得唔得?

 

「我指星期六同日嘛,又要練波又要返屋企,遲啲仲要比賽。」

 

「咁我地都唔會個個星期六日都留響學校既。你再考慮下啦。」肥仔賢繼續游說我。

 

「唔啦。」我斬釘截鐵咁拒絕。

 

「唔,咁好啦。」肥仔賢無奈咁放棄。

 

之後成餐tea都有啲尷尬。

 

「如果你改變主意就同我講啦。」肥仔賢走之前同我講。

 

「咁啦,如果你地有活動要幫手既出聲,我幫到一定幫。不過要去到上莊咁困身,我承諾唔到咁多,sorry。」我同肥仔賢講。

 

「哈,唔駛say sorry既,人各有志嘛,再搵我啦。」

 

呢一刻我覺得肥仔賢好似突然有陣大將之風,同之前玩食屎果個好似唔同左人咁。

 

雖然佢個look仲係好L毒。

 

之後,我揮手向佢地道別。

 

*

 

每年大專盃之前,我間大學都會舉辦一個叫淫龍盃既邀請賽,會邀請其他七大院校既校隊黎參加唔同既球類比賽。

 

足球當然係其中一個比賽項目啦。

 

轉下眼就已經到左比賽之前果一日,我地既對手係大專盃既爭標大熱門理大。第一圈就遇到咁強既對手,應該出硬局。

 

算啦,就當見識一下我地既水平究竟差幾遠都好。

 

陳sir響比賽前一日加多一課操練,不過都係輕鬆既操練為主,而且都冇公佈都聽日既正選。

 

不過球隊入面已經有兩位比我更強既中堅,一個係隊長阿東,同我一樣係高大型既中堅,但我覺得佢搶點頂頭鎚勁過我。而另一個係叫森遜既矮仔,人係矮左啲但就好靈活,而且體能極佳,攔截能力又強。因為咁,加埋比賽之前既分隊賽既陣容(大概係正選隊對後備隊咁上下),我相信自己都未必係正選了。

 

我要加把勁改善自己既球技先得。

 

順帶一提,兩個中堅都係year 3既老鬼。

 

果日練完波之後同班隊友食埋飯,跟住我同阿熙就返hall了。

 

*

 

「你聽日會唔會黎睇我比賽呀?」我響電話度問Jenny。

 

雖然我估自己多數都係後備,不過都想自己女朋友黎捧一捧場既。

 

「唔…我星期一有科mid term呀…」Jenny把聲好似有啲為難咁。我明既,Jenny係一個好重視自己成績既人,即使入左大學都想好好讀書,想1st hon畢業,所以佢想專心溫書都好正常。之前考公開試拍拖果陣既節目好多時都係一齊去自修室溫書。

 

「嗯…唔緊要啦,讀書緊要,反正我聽日應該都係後備居多。」話雖如此,我語氣中難免有小小失望。

 

「唔…不如我聽日都係黎睇你比賽喇。」

 

「傻妹,讀書緊要呀,我知你好緊張自己既成績。今次撞左mid term冇計啦,下次大專盃正式比賽既時候你黎睇咪得囉,到時唔會再撞mid term喇呱。」

 

「但係…」

 

「唔好但係喇,你一來一回加埋睇比賽既時間就冇左成日架喇。我都想做個體貼既男朋友,唔想你咁辛苦騰黎騰去架嘛。我一比完賽就返出黎搵你,去你屋企附近食個quick dinner,再去陪你溫書,好唔好?」如果Jenny真係過黎既話佢成日都唔駛溫書架喇,我唔可以咁自私架嘛。

 

況且,佢黎到之後我坐足90分鐘咪仲戇鳩。

 

「咁好啦。」Jenny把聲好似開心返啲。

 

傻妹,真係易滿足。

 

「咁我訓先啦…雖然我應該唔係正選,但都要抖足精神!」我道別。

 

「嗯,我都要溫書喇…」Jenny繼續話:「雖然我都仲想傾多陣…」

 

唔好喇呱…我想抖下。

 

「聽日見面再傾啦,你都加油,bye bye。」快快手cut線先。

 

「好啦。bye bye。」

 

之後覆埋阿冰個訊息先。我有同佢講我聽日比賽,不過本身諗住叫Jenny黎睇費時佢地碰面,加上難得星期六費事阻人拍拖,所以都冇邀請阿冰黎睇波。

 

我講過,我係唔會跨過果條界線,作為好朋友,我都希望阿冰同佢男朋友好好咁享受呢個星期六同日。

 

至於真心話呢?

 

屌,唔知呀。

 

「傾完嗱?」阿熙坐左響自己張床度問:「終於唔駛聽你地打情罵俏嘞。」

 

今日阿熙冇出去補習,似乎都係為左聽日做好準備。佢同我唔同,佢100%會係正選。我敢用人頭擔保。

 

「係啦係啦,唔阻住你休息啦熙哥。聽日入多幾粒啦。」我攤低落自己張床。

 

「你都好好休息啦,時刻保持最好既狀態,咁先至係好既運動員。」一講起足球阿熙會變到好認真。

 

「知啦,早抖啦咁。」

 

好期待聽日,又好緊張。

 

(待續)

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()