OCAMP故.jpg

 

十五

 

「入黎啦。」阿冰開左門,之後一野攤左落其中一邊床。

 

間房屬於阿冰既果一邊好樸素,冇乜特別裝飾,書枱上面好整齊咁放左幾本書,張床同被就係純白色,亦都冇周圍亂咁掛衫,應該係整整齊齊咁收晒入衣櫃度。

 

另一面就仲樸素,連書都冇,只有床單同被。

 

「你同房呢?」我放低左啲「戰利品」之後忍唔住問。

 

「佢好似住附近,呢幾日都冇返黎訓。」阿冰響張床伸一伸懶腰。

 

咁正,咁同住單人房有乜分別?

 

咦?咪住先,而家即係孤男寡女共處一室,嘿嘿嘿…

 

 

講笑,我冇諗過做任何野。

 

幫阿冰拎埋啲野上黎,我都差唔多時候走。

 

「咁我都差唔多係時候走啦。」我同阿冰道別,都準備離開:「今日,多謝你餐飯啦~」

 

「唔多謝啦,話左請你食飯架嘛,況且比起你果次錫Simon都唔算得係啲乜啦!」阿冰笑住咁同我講,不過似乎冇打算留我。

 

哎呀,等我仲有一刻諗過孤男寡女共處一室,阿冰會諗住以身相許添。

 

 

講笑,我係正人君子,從來冇咁諗過。

 

再講,做一次搬運工人就以身相許既話,阿冰既下面都幾唔得閒。

 

 

屌,我諗緊乜野。我咁諗係響度侮辱緊女神呀!

 

「同埋我都多謝你陪我睇電腦,又會開解下我~」阿冰繼續講。

 

「邊係呢,我都冇乜點幫到手。」我突然諗起啲野,問:「係喎,之前又話駛我幫手拎行李既,今次又比我上黎?」

 

衝口而出問完之後有小小後悔,呢句問得好似有啲失禮。因為上次阿冰已經講左話唔想比人誤會我係佢男朋友。

 

「哦,之前唔想比人以為你係我既男朋友,不過而家諗落,比你做我男朋友應該都幾好吖!」阿冰若無其事咁答。

 

咦?咁都得?

 

我個樣應該係呆左一呆,阿冰見到之後指住我好古惑咁笑:「睇下你個衰樣,我講笑咋!你諗下好喇!」

 

我真係嚇左一嚇。講笑搵第二啲啦。

 

「咁多野拎咪麻煩你拎上黎囉~不過都真係唔該晒你!同埋諗真啲,男仔幫個女仔搬重野係紳士風度,咁易就比人當係男朋友咩!」

 

「你又話唔識收兵,我已經比你收服左喇娘娘。」我作狀五體投地。

 

「呵呵~」

 

「咁我走先啦。」我道別。

 

「嗯,拜拜~」阿冰對住我揮手:「得閒上黎坐啦。」

 

「就咁話啦。」我真係走了。

 

*

 

返去宿舍既路上,阿冰果句「比你做我男朋友應該都幾好吖!」一路響我腦海之中揮之不去。

 

聽到呢句野既時候,我除左話真係嚇一嚇之外,個心仲跳得好快。

 

真正既心跳加速。

 

以前既藉口唔好再理,我諗我都係時候真真正正咁面對下自己對阿冰究竟係乜野感情。

 

真係單純係朋友咁簡單?

 

或者進一步咁講,我真係純粹想同阿冰做朋友咁簡單?

 

我響o camp第一下見到佢既時候已經覺得佢好靚。我諗任何正常既男人或者男仔,見到佢都會覺得佢好靚。

 

其實,我係咪果一下已經對佢一見鍾情呢?

 

就憑個樣對人地一見鍾情,乜梁建威你咁膚淺既咩?

 

 

不過我鍾意Jenny既契機,最初都係因為覺得佢好可愛。

 

當然之後發掘左佢好多好多優點喇。

 

離題了。

 

講返阿冰。

 

我不斷咁用男人女係正常呢樣野做藉口去不停咁望阿冰,其實係咪由果陣時我已經鍾意左佢?

 

之後下意識咁幫佢擋左獸父Simon一吻,又係點解呢?

 

之後不斷同佢sms,大家又約過一齊出街,呢個過程直情好似追緊佢咁。

 

我有啲亂。

 

不過點都好,就算我唔係真係鍾意阿冰,但係至少我對佢有好感呢樣野應係真。

 

至於阿冰點諗,我真係唔知,但至少我睇得出佢應該好在乎佢男朋友。我諗對住我,應該只係當我朋友吧。

 

而我…都好清楚自己條界線響邊,我有我既Jenny,阿冰都有佢既男朋友,我地之間唔會再進一步。

 

或者再進多一步都好,都只會係好朋友。

 

我係唔會做任何野嘗試去跨越呢條界線。

 

絕對唔會。

 

*

 

當晚,我好似平時咁同Jenny傾左陣電話,不過依然冇提過關於阿冰既任何野。

 

同時,都有繼續keep住同阿冰sms。

 

但我提醒自己,有條明確既界線係絕對唔能夠跨越。

 

*

 

好快又到左開學之後既第一個星期六。

 

好多宿生響星期五上晒堂就一早返左屋企。

 

不過我同阿熙都留左響hall,仲一早起左身。

 

點解?因為今日係大學足球隊選拔既大日子。上唔上莊我未決定,但至少波就一定要踢既。不過,大學既足球水平應該高過中學好多,我唔係好大信心可以入選到。

 

「老公仔加油!你實得既!」呢句係尋晚同Jenny傾電話臨收線之前佢同我打器既說話。

 

要好好比心機先得。

 

不過比起自己,我覺得阿熙入選既機會應該仲細。佢細細粒既身型完全唔似踢波,加埋佢個小朋友樣,我覺得佢似係去上PE堂多啲。

 

我響間房入面望住阿熙咁樣諗,唔小心笑左出黎。

 

阿熙白左我一眼:「你又笑乜鳩?」

 

同佢個可愛既小朋友樣完全相反,阿熙極度爛口,句句都有性器官咁濟。

 

「冇呀,驚一陣間選拔果陣撞鳩死你。」我咁答。冇理由同佢講我諗緊你而家好似係去上PE堂個樣架。

 

阿熙定睛咁望住我,問:「知唔知我望住你諗起乜野?」

 

「唔知。」我又唔係你心入面條蟲,點知你諗緊乜~

 

「四肢發達,頭腦簡單。」阿熙一副冇你咁好氣既樣:「踢波唔係淨係睇身型既。」

 

「屌你啦。」踢波唔係睇身型,不過有身型一定著數小小既,我諗。

 

我地兩個一路互寸一路出發去球場。

 

(待續)

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()