OCAMP故.jpg

 

十八

 

「我會每個星期六練完波就即刻返出黎見你架啦!本來我地閒日都未必有得見架啦,係咪?咁計落都係少左星期日,只係少左一日啫,係咪?」我要氹返Jenny開心先。

 

雖然我覺得我係響度狡辯多過氹…

 

「兩日變左一日,少左一半呀…」Jenny仲扁扁咀:「同埋,人地諗住你可以星期五落堂就返出黎,可以約出黎架嘛。」

 

星期五落堂仲出黎?你真係當我鐵人咩,係都返屋企休息下啦。不過呢句係唔講得出黎的。

 

「咁我就算唔駛練波都冇可能個個星期既星期五六日都出黎陪你架嘛。你可能到時讀書要溫書都忙呢!咁果陣就唔得閒見架喇。」我繼續諗下可以點開解佢。

 

「咁我地可以好似高考同會考果陣咁,一齊溫架嘛。」Jenny keep住個扁咀樣。

 

真係我見猶憐呀。

 

「咁呀…一係我應承你,星期日我都會起身過黎搵埋你食早餐,之後先返去學校練波,好唔好?」我繼續講:「如果你覺得都係唔夠既,一係你跟埋我一齊過屯門果面,等我練完波之後帶你周圍行下吖。」

 

唉,其實星期日朝早我想訓覺。最好訓到12點,食完午餐即刻走人返學校。

 

另外講起行屯門…其實住左hall之後我都冇認真行過屯門,我帶Jenny路既話分分鐘盪失路…

 

不過而家要氹返Jenny開心,唔理得咁多。

 

作為Jenny既男朋友,我想佢開開心心。

 

「咦~咁遠。」Jenny諗左一諗,之後抬起頭望一望我:「唔駛啦,我都唔想你咁攰。」

 

「嗯,咁我應承你,每個星期六返出黎之後都一定同你去拍拖拖~」我應承Jenny。

 

「嗯,好啦!勾手指尾!」Jenny終於有返小小笑意。

 

希望佢呢個笑意唔係夾硬逼出黎。

 

「嗯,一言為定!」我伸左隻尾指出黎,Jenny都伸左隻尾指出黎,大家勾左一勾。

 

*

 

我又送到Jenny去到佢屋企樓下。

 

每一次都會黎個goodbye kiss,今次當然唔例外。

 

錫完之後,Jenny抬起頭望實我。

 

「你會唔會有朝一日唔要我架?」Jenny望實我問。

 

頂你,又問。我真係令你咁唔放心咩?

 

「唔會呀唔會呀唔會呀~好重要所以要講三次!」我氹下Jenny。

 

唔好再問呢啲咁戇鳩既問題啦好冇。

 

女人係咪真係冇野好問?

 

「而家已經少見左,之後仲要更加少見,所以…其實我有啲驚…」Jenny又dup低頭講。

 

而家先啱啱開學咋喎,你咪有排驚?

 

呃,唔可以答得咁直接,等我修飾下先。

 

「傻妹,我地一齊左3年幾4年,乜你對我地既關係咁冇信心咩?我地係入左兩間唔同既大學,不過咁樣唔會阻到我地既感情架嘛。小別勝新婚,我地之後會更加珍惜對方架嘛,係咪?」我攬一攬Jenny,答左呢個經修餘既版本:「我地讀係讀3年大學咋嘛,好快3年又3年,之後3年又3年架啦~」

 

「嗯。」Jenny抬起頭望住我:「唔準趁我睇唔到去識第二個女仔!」

 

又係呢句,你悶唔悶呀?

 

但係…唔知點解,今次我好似有啲心虛,唔係好敢望住Jenny對眼…

 

係因為阿冰?

 

我好似連有呢個人既存在都冇同Jenny講過。

 

不過我已經下定左決心,就算我真係鍾意阿冰,我都絕對唔會做出啲對唔住Jenny既事…呱?

 

雖然佢問左咁多無創意既問題,我都唔係好想答,但佢都係擔心我地先問啫。

 

我要比啲安全感佢先得。

 

「梗係得啦,唔通你信我唔過?」一諗到呢度,我就好肯定咁答返Jenny。

 

「係啦。」Jenny聽到我斬釘截鐵既語氣,笑返:「我都冇話唔信你,傻瓜。」

 

「夜啦,返上去啦,聽朝過黎同你食早餐。」嗚呀,其實我唔想咁早起身。

 

「傻瓜,真係唔駛啦。」Jenny話:「我知你今日選拔好攰,之後又要黎陪我。我都想做一個體貼既女朋友,唔想你咁辛苦。」

 

抵錫~咁我就恭敬不如從命啦!

 

「咁我都走先啦,返去打比你啦。」

 

「嗯。」

 

*

 

轉眼就星期一。

 

「你又請我食飯,你咁多錢咩?」我同阿冰一邊行去canteen我一邊問阿冰。佢話要慶祝我入選到足球隊所以要請我食飯。

 

於是落左堂之後我就同佢去學校既canteen食個午餐。

 

「哼,咁你食唔食吖?」阿冰扮嬲咁問。

 

「梗係食啦,camp花請食花,幾多人恨都恨唔到~」我就梗係開心啦。

 

就算調返轉係我請阿冰食飯都開心架啦!

 

之後,我同阿冰成日都會兩個人出雙入對。

 

*

 

拜大家都有hall住所賜,我地要出黎話都冇咁易。

 

我響學校上堂或者落堂既時候,多數都係同阿冰或者阿熙一齊。不過阿熙落左堂之後好勤力咁去幫唔同既學生補習,佢話佢係一條窮撚,唔努力啲搵錢分分鐘連學費都交唔起。

 

有冇咁誇張呀,有大學生學費貸款架嘛。

 

至於我同阿冰除左食午飯或者tea之外,都會一齊去附近超市買下生活用品,之後每次都會送佢返hall。

 

唔好心邪呀,雖然阿冰同房成日都唔響度,但係我上左阿冰間房最多傾下計,冇做其他野架。

 

有陣時除左阿熙同阿冰之外,都會同hall啲朋友、同層,又或者肥仔賢佢地打發下時間。

 

至於夜晚就多數係同hall既朋友一齊食,但間中都會同阿冰去屯門市中心撐枱腳,過下二人世界。

 

返到hall就同Jenny傾半個鐘左右電話,每日如是。

 

至於阿熙?佢話放左學係補習賺錢既黃金時間,所以閒日甚至乎星期日練完波之後既夜晚,基本上都唔見影,好夜先返。

 

讀書黎講,其實我都好hea下,會走下堂(主要走lectures, tutorial要點名唔敢走)。相比起我親愛既女朋友,我所作所為簡直唔似一個讀書人。不過難得上到大學,hea下玩下先至不枉。

 

燃燒青春呀!

 

咦,定燃燒緊GPA呢?

 

而星期六日就拍拖練波。

 

就係咁,10月份來了。

 

(待續)

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()