close

OCAMP故.jpg

 

十七

 

踢完所有比賽之後,我地所有人被集合埋一齊,我諗係要宣佈入選名單。

 

集合之後陳sir開始演講,但佢講既野其實我冇乜心機聽。

 

我低頭望住個地下,仲係好灰。諗起啱啱自己既表現,有邊度可以再做好啲,點樣可以防守到阿熙等等。

 

唔係,以我而家既技術根本冇可能防守到阿熙。

 

諗下諗下…

 

「…羅柏全,梁建威,余正熙…」

 

嗯,啱啱好似有把中坑聲叫緊我個名…

 

嗯…

 

嗯…

 

咦?

 

我個名?

 

「啱啱係咪有人叫我個名?」我抬起頭,問一問身邊既阿熙。

 

阿熙望一望我,又係擺出果副冇你咁好氣既樣,同我講:「好心教練講野你就專心啲聽啦。你之後練波果陣乜都唔聽踢到pat屎咁唔關我事。」

 

練波?乜我入選左咩?

 

阿熙望住我呆呆地,一臉疑惑咁既樣,於是同我講話:「睇黎你真係乜春都冇聽到,叫左你個名,你入選左呀。」

 

「哦?」我仲係有啲難以置信。

 

「又哦乜撚呀!」阿熙問:「不過我都好柒開心可以同你做隊友。」之後佢笑左一笑,伸左隻手出黎。

 

我下意識咁握返佢。

 

*

 

足球隊練波既時間係星期六朝早同星期日下晝。

 

哎呀,咁樣咪會少左時間同Jenny拍拖?

 

要諗下點樣解釋之餘,Jenny又唔會失望了。

 

唉,船到橋頭自然直。

 

臨走之前,我忍唔住行過去陳sir面前問:「教練,我覺得自己踢得唔算太好,尤其是第二場其實唔係表現得好好,點解…我仲可以入選?」

 

陳sir望實我,之後笑住咁答:「你係梁建威呀呵?不如我叫你威仔啦。你表現其實唔錯,尤其是高空波方面,所以唔好咁冇自信。至於你所講既第二場,其實我冇期待過你地呢度任何一個人可以mark得住余正熙。」

 

嘩,乜原來阿熙咁猛料,我今次真係有眼不識泰山。

 

「不過,你當然仲有好多進步空間,呢料野慢慢改進下啦,來日方長。」陳sir話:「況且我地呢度唔係話要爭標,唔好比咁大壓力自己,慢慢提升實力吧。」

 

「嗯,我知架喇。」

 

「咁聽日練波記得準時到。」陳sir向我叮囑。

 

「好,拜拜教練。」我向教練道別,之後走去搵埋阿熙,慢慢離開球場返hall。

 

之後我同阿熙一齊行返hall。

 

其實我既感覺係好彩多過興奮,不過點都好,至少我叫入選左校隊。

 

「估唔到你咁勁。」我真心讚阿熙。

 

「唔勁喇。」阿熙應得好簡短,而且冇左果種寸寸貢既感覺,唔係好似佢。

 

「我之前真係大言不慚,哈哈。」

 

「…」

 

「喂,做咩唔出聲?」阿熙踢得咁好,又成功入選左,應該好開心先啱架,點解會唔出聲既?

 

「…Sorry。」

 

咦?

 

「我見你啱啱比完賽之後好撚頹。其實我應該一早同你講我以前入過港青同踢過流○青年軍。」阿熙續講:「咁你唔會好似啱啱咁嚇一跳,表現應該可以再好啲。其實我估你都會入到選,但萬一你真係落選既話,幾驚你會嬲鳩我。」

 

哈,原來佢以為我介意呢樣野~唔怪知得佢比完賽之後冇寸我,仲拍我膊頭安慰我啦。佢真係好鬼死cute。

 

咁既感覺先至match返佢個小朋友樣架嘛。

 

一世人兩兄弟,點會為左咁小事嬲呀,阿熙真係諗多左。不過咁即係證明其實佢都好重視同我呢段友情,係幾開心既(非基)。

 

話說回來,原來佢有咁既履歷,唔怪得知咁勁啦。

 

「哈,講呢啲。你啱啱出盡全力先至叫做對對手既尊重吖嘛!」我笑笑口咁搭住佢膊頭:「咁你之前唔同我講既?」

 

「屌,你都冇問,又寸寸貢咁款。」阿熙笑左笑,之後甩開我搭住佢膊頭隻,講:「得啦死基佬。幾驚你會嬲鳩我。」

 

「我似啲咁小器既人?」

 

「似。」

 

呵,咁快回復返平時咁。

 

*

 

我返hall放低左啲野,沖埋個涼抖左陣就返屋企。

 

夜晚,我就約左Jenny出街拍拖~係住左hall之後第一次同佢出街。

 

雖然都成個幾兩個星期冇見面,不過冇情趣既我都係諗住同佢求其響銅鑼灣行下,之後是旦搵間餐廳食下野。

 

我去左Jenny屋企樓下接佢,而佢都好準時出現。

 

同阿冰簡直完全相反既對比。

 

「我地行咯~」Jenny一見到我就橋住我隻手臂,將個頭挨落我度。

 

「做咩咁嗲呀?」

 

「好耐冇見喇嘛!人地好掛住你呀~」Jenny撟得再實啲~

 

咁又係,我地就算考緊會考同高考果陣都成日一齊出黎溫書,都未試過成兩個星期冇真係出到黎見面。

 

之後正如我平時既計劃一樣,我同Jenny根本就係冇計劃地亂行。

 

兩個人一齊開心咪得囉。

 

行到咁上下我地去左間譚○度食米線。

 

今日我既話題都係環繞今朝我踢波選拔既事,主要係我講,Jenny就靜靜咁聽。

 

「都話我老公勁架啦!」Jenny聽聽下都會回應下我。

 

「我唔勁啦,我同房先犀利,原來佢以前係港青黎架。」

 

係喎,Jenny仲未知我練波既時間係星期六同日。

 

其實我都冇預係練呢啲時間。

 

練波練星期六同日既意思就係我地星期六同日會少見左,即係我地既見面時間又會少左。

 

但點都要同佢講架啦。

 

「係呢老婆…」我諗緊點開口好。

 

「老公?」

 

「即係呢…我入選左足球隊,即係我會用左啲時間黎練波…」我都係照直講。

 

Jenny冇出聲,繼續望住我等我講落去。

 

「咁呢,練波既時間就係星期六朝早10點同埋星期日下午3點…即係我星期六由hall返出黎之後星期日朝早又會入返去…」我繼續講(都要預鬆啲時間返去學校,因為車程都要超過個半鐘。)。

 

「吓…而家已經見少左好多喇喎…」Jenny聽到之後扁扁咀:「之後仲要再見少啲…」

 

「係呀。」我要氹返Jenny先:「不過我應承你啦,就算每個星期六練波練到幾攰都好都一定會返出黎同你拍拖食飯既!」

 

「唔。」Jenny點下點下頭,不過個樣仲係唔係幾高興。

 

「你幾時要開始練波呀?」Jenny問。

 

「聽日已經開始喇。」我答。

 

「咁即係聽日你都唔得閒陪我啦。」Jenny dup低頭望住碗米線講。

 

咦,呢個情節係咪似層相識?

 

阿冰個男朋友咪話又要上莊又要讀書所以唔得閒理佢?

 

而家我既角色就變左阿冰男朋友咁,令到自己個女朋友唔開心。

 

明明一開始Jenny仲好替我入選到校隊而高興,而家反而因為同一樣野而唔開心。

 

我要氹返Jenny開心先得。

 

(待續)

 

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()