OCAMP故.jpg

 

三十六

哈囉喂旅程去到尾聲了…

「係呢?大家仲有冇下場?去唔去銅鑼灣附近食個宵夜?」Alan問大家。

我望一望隻錶,原來已經夜晚十點半,聽朝仲要晨早起身練波,所以下場就應該不了。

我眼尾好似睄到Cathy用既殷切又含蓄既目光望左阿熙一眼。

哼哼,呢啲動作係唔會逃得過本座既法眼既。

不過我都係無謂過份解讀呢啲動作。你估我係讀心淫探咩?

我個樣都唔似林保怡啦!

「我同Amanda仲要返去搞上莊啲野唔去啦,你地玩得開心啲啦。」肥仔賢第一個回答。雖然佢既答覆係拒絕。

乜上莊真係會咁忙咩?

我望一望阿熙,之後答:「我同阿熙聽朝都要練波,我諗我地都係唔去嘞。」

呢個係其中一個理由喇,同埋我都費事去得太夜要Jenny擔心。

阿熙望一望我,再望望Alan,諗左一諗,竟然講:「阿威,我想去同大家食個宵夜,一齊去?」

咦?阿熙身為一個專業既運動員,竟然會響練波之前一日玩到咁夜?

莫非佢想回應Cathy既美色?

不,我覺得佢純粹係因為好少同咁多人一齊玩,所以想一大班朋友一齊hea。

無所謂啦,難得佢咁合羣,所以佢高興就好。

但我就不了。

冇阿熙你咁好波,我唯有養精蓄銳希望練波果陣練好啲,等球技有進步啦。

「唔啦,我想早啲休息。」

「屌,咁我自己去啦。」阿熙回答。

「咁你聽朝唔好唔知醒起身練波呀。」我提一提阿熙。

「屌,你叫醒我咪得囉。」阿熙答。

呃,又幾有道理。

之後我地大家一行八人就出返銅鑼灣,我同肥仔賢仲有Amanda就搭忙命小巴返嶺大,其他人就去食宵夜。

坐響小巴上面,見到斜前排既Amanda個頭挨左落肥仔賢既膊頭上面,睇落好似攰到訓著左咁。而肥仔賢都好似好攰咁合埋雙眼養神。

係忙上莊啲野太攰,定係啱啱玩到好攰?

另外,我仲見到…Amanda既巨乳壓左響肥仔賢既手臂上面…我屌吖,肥仔賢呢個毒L咁好艷福既。

偽毒可恥!

望住依偎住既兩人,除左懷疑緊佢地係咪一齊左之外,我仲諗起Jenny…

仲有阿冰。

一諗起Jenny,就諗起我要向佢報平安。

打比佢先。

嘟…嘟…

電話接通了。

「老公~等左你好耐電話啦~」電話傳來Jenny悅耳既聲音。

「係呀~冇計啦,哈囉喂係玩到咁夜,哈哈。」我答。

「咁我係等左你好耐吖嘛~」Jenny又撒下嬌~

「要我老婆等添~等我錫返老婆先~啜~」屌,響小巴度做我都覺得肉麻…不過要氹Jenny冇計。

好彩我講電話既時候係細細聲,睇落小巴上面冇其他人(包括我斜前方既肥仔賢同Amanda)留意到我講緊啲肉麻野。

「算你啦。」Jenny又比我氹返:「係呢,而家你響邊呀?」

「搭緊忙命小巴返hall呀。」

「你自己一個?」Jenny問。

「仲有兩個組mates囉。」我望一望隻錶,都成11點半:「你訓未呀?」

「想同你傾多陣電話先呀~」Jenny又撒嬌。

不過事實係…我有啲攰。

同埋我唔鍾意響公共交通工具傾電話,因為我覺得好似比人聽到晒我講野既內容。尤其是同Jenny傾電話間中都會講肉麻野,比人聽到好尷尬。

「但係我而家搭緊忙命小巴,搖黎搖去有啲暈。」其實我就冇暈既,但我自己都想休息下,再講,一傾都唔知傾幾耐,一陣傾足成程車就大檸樂。

「吓…」想像得到Jenny又扁咀了:「咁一係你返到hall打比我吖,好唔好?」

有小小哀求既語氣…

但係返到hall都成12點幾,沖埋涼都成1點有多…我聽朝仲要練波架…

「其實而家都夜喇,不如你早啲休息訓覺啦。」我儘量用溫柔既語氣去氹Jenny:「同埋聽朝我又一早起身要練波,返到去都想休息下。」

「但係我等左成晚就係想同你傾陣電話…」Jenny用個可憐、哀求既語氣講。

唉,我開始有啲心軟啦。

不過我真係想休息一陣,所以我都係答:「乖啦老婆,聽日練完波我即刻飛過黎陪你~係飛~飛~飛~」

聽到我用戇鳩既語氣講「飛~飛~飛~」呢句野之後,Jenny噗哧一笑:「嗯,咁…好啦。」

「放心,我返到去都一定會send message比你既。」我堅定地道。

「嗯。」

「咁唔講住啦…我真係開始坐到頭暈,想恰一恰。」我老作既,我係眼訓,但冇頭暈。

「冇事吖嘛?咁你快啲休息下啦。」Jenny語氣中有小小擔心。

我女朋友真係好。

放心,你男朋友我冇事,係眼訓左啲啫。

「知道。咁老婆你都早啲休息。」我說道。

「嗯,早抖老公。」

呀,我仲有句野未講。

「老婆,我愛你。」我溫柔地向Jenny說道。

「傻瓜。」Jenny應該笑返:「我都愛你呀。」

「嗯,拜拜。」我道別。

「老公?」

「係?」

「我真係好愛你…好鍾意你…」Jenny既語氣好似有小小怪怪地咁…

最近同佢講電話間中佢既語氣都會係咁…

可能好似佢之前所講既一樣,擔心我地讀兩間大學好易分手。

我唯有儘量以發自真心既語氣同佢講:「傻妹,唔好亂諗野。我~愛~你~梁建威最愛陳仲妮!」

「嗯!」Jenny又開心返~

之後就真係收線了。

有陣時一句真心既我愛你可以比到另一半安心。

真心?

嗯,起頭有一半係真心既。

我突然又諗起阿冰。

究竟我係咪真係可以令Jenny安心?

都係果句,我有時係覺得Jenny好痴身,但係我仲係愛佢的,只係希望自己都可以多返啲私人時間。

而由住hall開始,我地既相處模式出現左根本既變化,因為地理位置既關係,雙方都再冇好似以前咁有咁多雙方共處既時間。再加上電話分鐘都有限,冇可能好似以前咁響屋企用固網電話瘋狂傾電話。果陣雖然有WhatsApp,但仲未係好普及,我記得大約係我year 2果陣,先至開始個個都有WhatsApp。再講,當年WhatsApp係未有電話功能的。

但係,我其實幾享受呢種相處模式。我好享受適當既私人空間,然後雙方保持適當既聯繫。

過左熱戀期既大家其實都需要搵一個啱大家既相處模式。我覺得而家咁樣好好,而呢兩個月習慣左咁既相處模式之後,我好似越黎越抗拒煲電話粥。

唔係真係感情淡左下嘛?

諗到呢度,再加上阿冰既出現,我開始對Jenny感到內疚。

我一定要好好對Jenny。

我由中四個平安夜開始就認定左要娶佢做老婆。

(待續)
arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()