OCAMP故.jpg

 

三十七

返到嶺大既時候,已經十二點半。

我同肥仔賢佢地唔同方向,佢地去某棟hall搵佢地既莊員,我就返去自己hall訓覺休息。

「記得投我地信任票呀。」肥仔賢臨走前不忘叮囑我去投票。

順帶一提,以我所知,今年既系莊係得一支莊參選,所以唔會有所謂既競莊出現,只會向參選既莊投信任或者不信任票。

其實我諗得一支莊都一定上到架啦?

「一定啦。果陣講過,就算我最後決定唔上莊,但你地有乜野幫到手既我一定會幫既。而家只不過係投信任票,easy job喇。」我輕快咁答。

「多謝你啦!」Amanda都向我道謝。

「客咩氣吖。」

「咁我地都走先喇,要返去搵莊員了。」肥仔賢向我道別。

Amanda都向我揮手,佢揮手果陣胸前果兩團肉球上下係咁震…睇到我眼都突埋。

希望響黑暗中Amanda睇唔到我望實佢個胸。

望住佢地漸走漸遠既身影,我諗緊其實佢地咁忙上莊其實究竟係為乜?我覺得佢地好辛苦,好似唔止係燃燒緊青春同GPA,直情係燃燒緊生命。

而且只係得一支莊參選,就算hea搞莊務都一樣好大機會可以上到啫,何必搞到自己咁辛苦?

好彩果陣決定唔上莊啫。

我諗我同佢地對上莊既價值觀好唔同。不過佢地鍾意就好。

我都轉身返hall了。

返到hall,send左message比Jenny,沖埋涼上床休息都成一點幾了。

望住阿熙張吉床,突然諗起唔知阿熙今晚會唔會比Cathy食左呢?

諗起佢之前大義凜然咁講道理果個樣,我諗應該唔會呱。不過男人係用下體諗野既生物,所以有時真係好難講。

總之,第二日返到黎既時候阿熙已經返到,仲響自己張床度訓到隻豬咁。

我諗起細妹試過搵水淋醒我,如果我而家咁做,阿熙會唔會反面呢…

都係唔好亂黎,我知呢個同房好兄弟唔係真係咁玩得…

總之果日我叫醒左佢,之後練完波再返去港島果面搵Jenny拍拖。

平凡的一天。

*

十月三十一日。

呢日係萬聖節,對一般香港人黎講,可能只係普通既一日,畢竟萬聖節又冇假放,節日氣氛又冇外國咁好。

但係呢一日,對我地學校所有既hall莊黎講,都係一個好特別既日子。因為我地學校所有既hall都會化身做鬼屋,hall莊會將hall既某啲部份徵用並且裝飾到成間出面玩果啲鬼屋咁,然後再由hall莊既莊員同埋工作人員(student helpers)響入面扮鬼,嚇下啲學生。

簡單黎講就係嶺大宿舍版本既海○公園全城哈囉喂。

司徒條仆街約左部份既層友組織左個鬼屋團,我見果晚冇人約所以都加入左呢個全仔麻甩鬼屋團。

至於阿熙?佢又係要去補習。

但睇得出其實佢想去,但話補習個學生改唔到時間所以去唔到。

睇黎自從阿熙多左參加羣體活動之後佢都外向左。

萬聖節當日傍晚,我同阿冰聽完個學校舉辦既無聊講座,之後響校園入面百無聊賴咁散步,諗住行一陣就返hall去join全仔麻甩撞鬼團。

行下行下,傾下傾下…

我發覺好想知道Jason同阿冰去海○公園玩成點,所以明知聽完之後個心一定會唔舒服,但都係忍唔住問:「係喎,你唔同我地re u,咁你同你個Jason去海○公園玩成點呀?一定好好玩啦?」

屌,我語氣入面好似有陣酸味添。阿冰應該察覺唔到呱?

阿冰望左我一陣。

「哼哼,你個樣嬲爆爆咁喎,做乜咁問?」阿冰又用佢個古古惑惑既樣望住我反問。

咦?乜連我個樣都擺埋出黎咩?

「冇呀,邊有啫。我問下咋嘛~咁果日我地都玩得幾開心。」我故作輕鬆咁回答。

阿冰突然搖一搖我隻手臂,再指一指我,笑笑口咁話:「哦!Camp草呷Jason醋~」

喂,你識讀心架?

原來你先係讀心淫探!

「…」我唔識比反應。

「哈哈!玩下你咋~你睇下你個樣呆到~哈哈~」阿冰原來係整估我:「你真係好搞笑~」

好似已經唔係第一次比阿冰咁玩。

成日都話我搞笑黎笑我戇鳩…

哎呀,我真係比娘娘你收服左喇~

「哎呀…」我尷尷尬尬咁R一R個頭…

「唔好發呆啦~最多我應承你下次Re U一定到~」阿冰又搖一搖我手臂:「況且你地上次去哈囉喂冇我都一樣玩得咁開心啦!」

唔係架…上次Re U果陣我覺得爭咁啲野架…就係爭左你…

不過呢句唔出得街…

咁講同間接表白冇分別…

「咁你同你個Jason又玩得開唔開心呀?」我都係轉一轉話題。

一聽到呢度,阿冰既笑容突然生硬左。之後佢諗左一陣,好似先下定決心咁講出黎:「嗯,我冇同佢去到海○公園玩。」

吓?

冇去到?

「佢話佢莊務太繁忙,所以臨時臨急話陪唔到我去。」阿冰苦笑左一下。

「你唔同我講既?」不過阿冰最近都冇提起佢男朋友。

而我講過,儘量唔主動去提佢男朋友啲野。

其實,我想分擔下阿冰既唔開心。

阿冰聳一聳肩,不置可否咁講:「講左出黎,都改變唔到事實架啦。」

我諗左一諗,問:「其實你想唔想玩鬼屋架?」

阿冰諗都唔駛諗,秒答:「梗係想啦。我既夢想係同男朋友一齊去玩鬼屋,然後匿響男朋友背後等佢保護我架~」

咦?你既夢想同我既夢想咁似既?

我望一望手錶,都成七點幾,我諗都唔諗,拖住阿冰隻手就走。

(待續)
arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()