close

OCAMP故.jpg

 

三十五

我地一行人入左海○公園入面之後,發覺今日雖然係星期五夜晚,但係都好多人。

唉,我諗一陣間無論玩鬼屋又好,或者玩其他機動遊戲都好,甚至乎睇表演都好,都一定好多人排隊。

即係今日入黎係玩排隊。

算,其實任何時候去得主題公園都預左多人,你估真係自己包左場咩?

我地算好彩,今日公園入面唔係好多自由淫。

大家入到園區入面之後其實都幾興奮,不過其中一個好似特別開心,周圍望,對身邊所有野都好似好有新鮮感咁,真係成個小朋友咁。

果個就係連個樣都好似小朋友既阿熙。

佢其實有小小刻意去掩飾自己既興奮,不過佢係咁周圍望,身為佢同房兼好兄弟既我好難察覺唔到。

其他組mates或者Cathy就唔知佢地察唔察覺得到了。

「喂,乜你冇黎過海○公園咩?入左黎之後好似好開心咁既?」我問阿熙。

呢個係我推理之下得出黎既結論。

「屌你啦,我邊有好興奮好開心?」阿熙回答。

小朋友你仲扮野?

阿熙諗左一諗之後繼續回答:「不過你條撚樣都估得冇錯,我真係第一次黎海○公園,所以先周圍望下,感受下呢度既氣氛。」

乜真係第一次?以香港人黎講真係罕見…

我於是拍一拍阿熙膊頭:「哈哈,一陣一齊去玩下鬼屋呀,機動遊戲咁啦。成班人一齊玩好好玩好開心架。」

阿熙答:「屌。」不過佢既表情似乎真係幾開心。

我發現,阿熙個人表現出黎好cool,有時甚至乎有啲孤獨咁,但叫親阿熙去啲團體活動佢都會玩得好開心。

其實,佢以前係咪冇乜朋友?

定純粹係鍾意團體活動?

*

園區入面每個鬼屋都人山人海,入場之前都要排好耐隊。

但係雖然要大排長龍,但係一大班人玩呢啲鬼屋其實幾好玩。

過程中發現到大波妹Amanda同肥仔賢行得幾埋,甚至乎入到鬼屋比鬼嚇既時候,Amanda都係橋實肥仔賢手臂。

就好似平時我同Jenny出街,有陣時除左拖手之外,Jenny都會咁樣橋實我行。

加埋平時響campus見佢地好多時都出雙入對,我懷疑緊佢地係咪拍拖。

就算你話係莊員,佢地都親密到有啲過份。

肥仔賢既性格同佢既肥宅毒外表完全唔同,似乎真係有啲料,呢一刻我甚至開始懷佢響o camp果陣講既感情宣言(即係拍過五、六次拖果次宣言)會唔會其實係堅。

我一直以為佢係吹水咋。

但又咁講,佢同Amanda一齊搞上莊,而莊務又繁忙,大家日對夜對,日久生情都好正常,更何況肥仔賢本身口才幾好。

係估唔到Amanda對外型咁冇要求啫。

呃,其實到呢一刻我都冇證據話肥仔賢同Amanda拍緊拖。

另外,唔知係咪因為我之前提醒過阿熙,話Cathy好似對佢有興趣,佢今晚全晚多數都響我隔離或者附近。

連入到去鬼屋比鬼嚇果陣佢都係響我隔離。

屌,而家邊個似基佬?

哎呀,Cathy媽,對唔住啦,可能唔小心影響你既大計添。

但係,其實由上次Re U開始,即使係約人果陣Cathy好似對阿熙有啲在意,但到大家一齊出到黎果陣又唔係好覺Cathy有主動出擊…(唔計上次Cathy請阿熙食tea喇…)

其實會唔會係我諗多左?

而且阿熙又話平時其實佢地都冇乜聯絡…

Well…其實關我咩事?我只係一條花生友…

至於Yuki反而更加主動想埋阿熙身,不過阿熙一於少理,好似基佬咁跟到我實一實。

靚仔係會引埋啲狂蜂浪蝶架喇。

不論好醜。

阿龍同Alan一貫作風,冇乜存在感。

不過Alan都有幫下我地(不分男女)排隊買下野食咁,係個低調暖男。佢冇乜提佢感情事,唔知其實佢有冇拍拖呢?

玩下玩下,都玩得晒所有鬼屋。

而成晚比鬼嚇下嚇下,不知不覺又到左走人既時候。

我地行緊去出口既時候,大家都仲係好熱鬧咁討論返啱啱玩鬼屋時既情景。

「屌,一啲都唔恐怖既,好撚假呀啲鬼屌佢老味。」阿熙連珠爆發,完全冇理過有女仔在場。

會唔會嚇走Cathy架?

不過…我懷疑佢其實係比啲鬼嚇到語無倫次…

「你講到乜都唔驚咁,點解你啱啱玩鬼屋既時候要好似基佬咁捉實我膊頭呀?」啱啱阿熙明明就係好驚! 嚇到好似個小朋友咁匿響我後面,哈哈。

所以Yuki咪埋唔到佢身囉~

「你老味你就基佬!」

「好啦好啦~入黎就係特登比鬼嚇架喇係咪?」Cathy好似個大姐姐咁為我地做和事佬:「大家熱熱鬧鬧咁玩咪幾好~」

哈哈,其實我同阿熙既相處方式就係咁架啦。

睇得出阿熙真係好開心。

我覺得佢以前響中學係未試過,又或者係好少咁樣同一大班朋友出街玩。

哈,咁冇枉費我先後兩次半逼半就咁叫佢出黎re u啦。

至於我開唔開心?

係囉,我今日究竟開唔開心呢?

我…唔係覺得唔開心,但總係覺得身邊欠缺左啲野咁。

一路玩既時候,個心一路會諗緊其他人。

唉,應該咁講…

我希望入到鬼屋入面比鬼嚇既時候,我希望捉實我膊頭橋住我隻手既,唔係阿熙,而係Jenny或者…

或者…

係阿冰。

一諗起阿冰,又諗起呢幾日內佢會同Jason入黎海○公園玩全城哈囉喂,我個心入面某處有小小隱隱作痛。

屌,唔好再亂諗野。

顧掂自己個Jenny先啦。雖然Jenny係唔會想黎貼錢比鬼嚇架喇,但我堅持既話我好肯定佢會陪我,不過費事啦。

正如我之前所講,我既夢想之一係同女朋友玩鬼屋。

呢個夢想,我諗除非我換左阿冰做女朋友,如果唔係冇可能實現架喇。

屌,我又亂諗啲乜。

梁建威,你記住呀,有果條不能跨越既界線架。

(待續)
arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()