OCAMP故.jpg

 

二十六

Jenny提起場波,我即刻頹頹地。

雖然對住既係理大,我地賽前已經預計到雙方實力有差距,不過都真係踢出黎既時候既感覺又係另一回事。

好似比人女女女咁。

話說回來,阿熙係一早已預計到賽果係咁?佢完左場之前既心情好似又唔算好差。

明明一講到足球佢個人就會變得好認真,非常好勝。佢完場安慰我果下反而令我覺得呢童顏好有大將之風。

「咁…你有冇出盡力去比賽先?」Jenny問我。

「咁梗係有啦!」我點會未盡力呀,但只係盡左力都冇用啫:「不過我既實力都係差人地幾條街…唔係,係幾十條街先啱。」

「有啲人明知自己會輸就唔會出力架喇…」Jenny望實我:「你出盡晒力去比賽,雖然輸左,但已經好犀利。出盡全力去做一樣野既男人,好有型。」

咦?呢句野咁屬口面既?

呀,下午既時候阿冰好似都有咁同我講過…一諗到呢度,個心有小小甜甜地既感覺…

…

Stop!

而家同緊Jenny食飯架! 做乜鬼諗起阿冰?

「由以前開始,每一次你比賽都拼盡全力,好多時都奮不顧身,咁樣既老公…好吸引。」Jenny用佢對明亮既雙眼好真誠、好甜絲絲咁望住我。

係咩…我淨係覺得自己出晒力都比人炒好柒。

「所以下次我一定要黎睇我老公比賽既英姿!」Jenny用好決斷同堅決既語氣同我講。

好感動呀! 不過…

「下次我都唔知有冇得出場,今次都係因為隊長受左傷我先有得出,佢好返我冇得出架喇…」我冇得出場既話,驚令Jenny白行一趟咋。

「我話過你有冇得出場都會黎支持你。」Jenny一副好認真既語氣。

「嗯…錫晒你呀老婆。」忍唔住起一起身錫左Jenny一啖。

「嘻。」

之後我地傾多左一陣計,食埋個麥記餐,就起程直接返Jenny屋企。

本來想響附近啲商場仔行陣,不過考慮到Jenny視成績如命,所以都係返屋企溫書重要。

去Jenny屋企門口,佢一打開門,我就見到未來外父外母坐左響廳睇電視。

「Hi Auntie!」作為未來女婿我梗係要好有禮貌咁同未來外父外母打招呼喇:「Hi Uncle!」

「哦,威仔。」未來外父向我打招呼:「咁得閒上黎坐呀?」

正如之前所講,雙方都見過晒家長,而我其實響中學時代都間中會上黎Jenny屋企,所以我同未來外父外母都好熟。

可能係因為我果陣上親黎Jenny屋企都係同佢光明正大咁溫書,似study group仲多過似情侶,所以佢地都對我好好,甚至乎我覺得佢地都幾錫我,真係當正我未來女婿。

不過,佢地如果知道我響中四果年既平安夜破左佢地個寶貝女處既話唔知會唔會反面兼斷絕關係了…

唔會咁易穿煲既,除非Jenny有左啫~但係我每次都有做好安全措施。

「係呀,我上黎陪Jenny溫書。」我拍一拍自己個袋:「況且我自己都有書要溫。」

「睇見你地兩個上左大學之後都仲咁生性,我地真係老懷安慰…」未來外父有啲感觸咁講。

慚愧,我開學以黎根本冇乜點溫過書。堂倒是走過唔少。

「阿女,威仔,食唔食啲生果?」未來外母企左起身準備走去廚房咁款,續道:「今日響霞姨度買啲橙好甜呀。」

霞姨?我仲以為淨係派飯盒既添。

「好呀,唔該媽咪~媽咪幾時都係最好既~」Jenny今次嗲下未來外母~

「咁識賣口乖,都唔知跟邊個學既。」話雖如此,未來外母既語氣入面充滿笑意。

「咩喎~」Jenny指一指我:「佢成日都係咁氹我架啦!」

嗚,熟還熟,我唔想響未來外父外母面前打情罵俏呀。

不過我都要比下面Jenny既,所以我咁答:「唔係氹架,句句真心話黎~」呢啲野二人世界既時候講就冇乜野,而家響未來外父外母面前講就真係毛管棟…

不過Jenny個樣好受落,甜絲絲咁望住我:「係啦係啦,衰人!」

未來外母呢個時候話:「你地入房溫書先啦,我地都唔阻你地後生仔女二人世界喇。一陣我切好啲橙就拎入黎比你地食啦。」

未來外母真係識做! 

咦?

定係佢自己都頂唔順我地?

未來外父就搭爹:「威仔呀,睇住阿妮呀,佢今日已經溫左成日書。肯讀書係好,適當時候都要放鬆下架嘛。」

順帶一提,Jenny係家中既獨女,好受未來外父外母寵愛。

哈哈,好似到而家先同大家交代添。

「哎呀,Daddy,我有分數啦~」Jenny講完之後就拉住我入左佢間房準備溫書。

一坐低響書枱,Jenny即刻對住佢既notes, PowerPoint甚至係Textbook埋頭苦幹起黎。

佢呢個認真既樣,同平時拍拖既時候向我撒嬌既樣完全唔同。但係從我既角度睇起黎,認真溫書既Jenny都係好吸引。

明明只係mid term,但係已經全盡全力咁溫。比著係我,應該求9其睇下啲notes同PowerPoint,之後考個正正常常唔係太失禮既分數算。

我坐響Jenny旁邊,由自己既袋入面拎出自己既notes,都開始專心溫起書黎。

(待續)
arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()