OCAMP故.jpg

 

十

我自己代阿冰錫完獸父Simon之後企左響度呆左響度。

咦?

我啱啱究竟做左啲乜?

而身邊伴隨既,係大家既笑聲。

除左一個人冇笑。

「你玩野呀!」獸父Simon而家先識反應,企起身對住我咆哮。

我都要收拾心情回應佢。

「嗱,呢下我代阿冰比你錫,咁就打和啦!Super!」我故作輕鬆咁同獸Simon講。

「你…你…梗係唔得啦!咁邊到計數呀?邊可以搵人頂架?」獸父講到塊面有啲紅,屌,係嬲到面紅定發情果隻紅呀?

咁當然隻game就唔準搵人頂既。如果真係可以搵人頂,可能龍哥一早已經搵左獸父Simon頂自己食返自己啲(鼻)屎。

「算啦~唔頂都頂左啦!當罰左阿冰架啦!」阿熙講。佢係企響我呢邊的。好兄弟。

我望一望阿冰,啱啱好佢呢一刻都望緊我,一臉感激之情。

嗯,淨係呢個表情已經值返晒。

「係啦,錫左咪算數囉!」肥仔賢竟然都係企響我呢邊。啱啱叫人食屎果陣你唔係企硬既咩?

可能係毒L唔想見住女神比第二個人錫既天性呱?

之後,估唔到其他人都加埋把口,仲要全部企響我果邊。

組媽同奶爸不在話下,連組女們都幫我呢下我有啲驚奇。

我仲以為獸父響o camp既時候對住班組女獻殷勤,會有組女幫住佢添。

呀,諗諗下,可能佢響獻殷勤果陣抽班組女水?唔,如果係獸父既話的確有可能。

同埋今晚開口埋口都要罰錫錫,係女仔都唔鍾意啦。

最後響眾人圍攻下,獸父Simon無奈咁放棄佢既計劃,死死氣又嬲爆爆咁去廁所,我估佢係去洗口。

鬆一口氣。

「唔該…」阿冰行到去我隔離細細聲講。

我本來想同佢講返客咩氣,但係啱啱谷起道氣同獸父Simon硬撐完之後而家鬆一口氣既時候,我發覺我個肚好似有啲野經由食道好似想湧出黎咁。

屌,我錫完組爸之後突然想嘔(而家諗返起佢個口都真係幾臭)。不過好彩比我用意志力壓制落黎。well,應該話至少頂到去廁所。

我響個馬桶嘔果陣仲隱約見到啱啱入廁所既阿熙指住我黎笑。

*

歡樂既時光過得特別快。

今次re u其實大家都玩得幾開心。尤其是比我半逼半就咁夾左黎既阿熙,我覺得佢玩得好開心。

雖然我就睇唔出佢對Cathy媽媽有冇興趣啦…話晒佢都有女朋友。

「你好廢架,人地阿龍食撚屎都未嘔啦,你嘔。」臨分別前阿熙對住我講。

「屌你啦,我對住個馬桶吐痰咋嘛。」我死都唔認。「再講,阿龍邊係食屎,佢食鼻屎咋嘛!」

「係啦係啦…你話係就係啦。」阿熙笑到好衰咁講。佢停左一停,突然同我講:「估唔到你會幫阿冰頂左去錫Simon…唔通…」

佢古古惑惑咁望住我。

唔通佢睇得出我成日留意住阿冰?或者知道我對阿冰有興趣?

喂等陣,邊個話我對阿冰有興趣!冇呀!

「唔通…」阿熙望住我,又點下點下頭。

「唔通咩呀?」我唔耐煩。

「唔通你真係基佬!?」阿熙突然爆左句出黎。

「你就基佬!」

「似啦似啦…唔怪得仲要夾埋我出黎啦…先旨聲明,我鍾意女人架。」阿熙雙手交叉放響胸前。

「收皮啦!」我對住佢舉中指。

*

返到屋企,沖完涼同Jenny傾左陣電話,又講下今日re u啲野。

當然,我冇同Jenny講我幫阿冰頂左錫左獸父Simon。廢事佢誤會我就唔好啦。

好唔容易傾完電話,都成一點幾。

咦,有個未讀既訊息既?

我望一望,係阿冰send比我既?係11點幾果陣send過黎既,果陣我仲同Jenny傾緊電話。

我即刻click入去睇佢究竟send左啲咩比我。

阿冰send左段文字比我:"威,多謝你今日幫左,等我唔駛比組爸錫:)其實我真係唔想比佢錫。你今日起身幫我擋果陣真係好man呀^^總之,我就好感激你啦*"

噢噢,阿冰專登send個sms多謝我。心中一甜。

"唔駛客氣呀,呢d係我應該做既~仲有呀,錫組爸呢件事核突都嘔呀…man乜呀~"我send返比佢。事實上我果陣真係嘔左出黎…

我send完之後放低左個電話,畢竟阿冰都係差唔多成兩個鐘頭之前send比我,而家都應該訓左,我都唔預佢會睇到個sms。

我攤響床度,都準備訓覺,但一諗返啱啱個sms,會心咁笑左一笑。

叮!

我電話突然響左一下,應該有人sms我。

可能係Jenny臨訓之前send個good might message 比我。

我起身望一望個電話,咦,竟然係阿冰send既?佢又會咁夜都未訓?

"你咁夜都未訓既?唔核突啦,真係幫左我好多^^我真係好唔想比男朋友以外既人錫呀:("

係喎…阿冰係有男朋友的…

嗯…

不過,我夠有女朋友啦!況且我又唔係想媾阿冰,佢有冇男朋友關我乜事!

嗯嗯,就係咁咋嘛!我都係想識多個靚女朋友啫!

我唔想靚女等所以即刻覆返佢。

"你夠未訓啦!真係唔駛多謝喎~要真係多謝既,搵日請我食返餐飯啦~"

借呢個機會半開玩笑咁叫佢請食飯,我真係天才~

叮!

又收到訊息。

"放假梗係唔會咁早訓架喇:P可以煲下劇~好呀,遲d請你食飯當多謝你啦^^"

仲諗住你話係等埋我個回覆先訓添。

咦…等等…佢真係話請我食飯?我其實都係諗住講下咋,冇諗過佢真係會應承…

你知啦,而家啲港女淨係會叫你請食飯既啫…

之後我又覆返佢message,問下佢煲啲乜野劇,又問下佢平時做啲乜野咁。佢又會覆我同我傾下計,又會問返下我啲野咁。

果晚,我地互相send sms傾計傾到成四點幾五點。

由果一日開始,我開始日日都同阿冰互相send短訊傾計,冇一日間斷。

當然,有陣時果日傾得密啲,有陣時又冇咁密;有時係佢主動搵我,有時係調返轉。但係冇變既係,我地每一日都會用短訊傾下閒計,風雨不改。

有陣時,細妹見到我響屋企㩒電話既時候會同我講:「你睇你笑到個死人樣,好心你同Jenny姐姐唔好咁痴纏啦,啱啱先傾完電話,而家又狂send sms,仲要一路send一路笑到隻狗咁。」

「屌,你識條鐵咩。」我冇同細妹講我唔係同Jenny sms。

當然呢件事,我都冇同過Jenny提起過。

(待續)
arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()