close

OCAMP故.jpg

 

 

o camp結束左幾日了。

 

我坐左響屋張疏化,無無聊聊咁打緊winning eleven。順帶一提,果陣winning仲係比FIFA稍為受歡迎的。

 

我打機打到好入神既時候…

 

突然間電話響起,我心諗唔通係Jenny?但佢明明話今日佢會同佢個好姊妹高妹行街架喎。

 

我望一望來電顯示,原來係組媽Cathy。

 

「喂?」我拎起部iphone。

 

「阿威,黎緊我地下個星期諗住搞re u啊,你有冇邊日得閒呀?」Cathy問。

 

Re u簡單黎講其實即係o camp同組既全部人成班人出黎聚下。

 

都好,橫掂我呢條廢青都冇搵part time(屋企比既零用錢都夠晒數),基本上除左拍拖或者同啲豬朋狗友出黎hea下之外我都好得閒,而拍拖既時間又可以同Jenny夾,所以我其實應該咩時間都得。

 

而且,我都想見下阿冰同阿熙。

 

朋友果種掛念啫~朋友呀!

 

不過就唔係幾想見到獸父Simon。呃…不過出黎re u都冇計啦,唔通叫Cathy唔好叫埋佢咩。

 

「ok呀,我幾時都得。」我好爽快咁回答。

 

「好,咁我約好晒所有人同決定埋時間地點之後再通知你啦!」Cathy回答。

 

Re u嗎?我都真係幾期待添!

 

我響屋企繼續hea下,幾個鐘之後電話又響過。呢個鐘數應該唔係Jenny ,因為佢啱啱先sms我話佢仲同高妹行緊街,搵緊地方high tea。

 

我望一望部電話,原來係Cathy,佢打黎係話比我聽Re u既日期、時間同埋地點。嗯,效率真係幾快。

 

我估今次re u應該係Cathy做搞手。斷估Simon除左約女仔之外都唔會搞re u架啦。佢真係一個稱職既組媽。

 

「不過阿熙今次唔黎。」Cathy同我講,我feel到佢語氣入面有啲失落。

 

「下?佢有冇話點解唔黎呀?」不過唔好話淨係組媽失落,我而家聽到都有啲失落。始終我re u最想見到果兩個人,佢係其中之一。

 

「唔知呀…我又唔好意思問佢…」Cathy仲係有小小失落咁回答。然後佢有小小猶豫既語氣,問:「係呢…阿仔,我見你同阿熙響camp入面好似都傾得埋,你會唔會幫手問下佢係咪真係黎唔到?」

 

「?」咩料?組媽怕醜?

 

「呀,冇,我想全組人齊齊整整咁出現咋,冇乜特別架。」Cathy媽見我冇應佢,慌忙咁解釋。

 

唔,好可疑。唔通Cathy媽都係正太控?

 

「冇野啦,我都想佢黎,交比我啦。」其實我冇乜所謂啦,我又真係想佢黎。

 

不過話就話響o camp果陣傾得埋,但現實世界黎講我地都冇乜交集。

 

住既地方又唔算近。

 

唔理了,應承左Cathy就等我搵下阿熙啦。

 

「嗯,咁交比你啦仔。」Cathy媽語氣有小小感激。

 

「交比我啦。」我接下呢個任務了。

 

收線之後,我拎起個電話,準備打比阿熙。

 

*

 

「打工?」我打左比阿熙,佢話要返工所以黎唔到。「咁都唔係日日都要返架?你冇一日得閒架咩?」

 

「屌,你估我係你呢啲有錢仔咩。窮撚梗係要日鳩日都要開工架喇。況且之後要住hall,到時都唔知咩情況,有冇時間打工都唔知,好天賺埋落雨錢呀。」

 

我地讀嶺大,規定所有year 1都一定要住hall。

 

「你估我真係唔想黎,所以搵藉口日日都返工咩。」阿熙話。

 

Sor9ly,我有一刻真係諗過你會唔會係因為唔想見到隻獸父Simon所以搵藉口唔黎。

 

「冇得調更?」我問。

 

「又唔係冇既,請假都得添,不過我想搵下錢啫,出去re u又要洗錢。」阿熙答。

 

我有個念頭。

 

「不如果日我請埋你咪得囉?或者我貼埋比你等你過黎?」

 

咦?會唔會太hehe?點解好似啲出租男友咁既?

 

「痴撚線,我做乜要洗你啲錢?你包養我呀?我唔係基架!你個死基佬!」

 

喂,請你出去玩啫,唔好咁寸好喎。

 

嗯,或者轉個講法…

 

「唔係真係請,要還架。不過等開左學你下咩環境,真係ok先還比我啦。」我覺得自己開始有啲似好男色既痴漢。

 

「咁…」

 

「黎啦,Cathy媽都想你黎。」出動埋美人計。呃,雖然我講既都係事實。

 

「唔…」

 

「唔乜鬼吖,黎唔黎呀?」

 

「咁好啦。」阿熙比我半逼半就咁應承左會黎~

 

屌,成件事好撚基。

 

*

 

好快就到左re u果日。其實都只係閒日既一個星期四既夜晚響一間旺角樓上鋪cafe既聚會。

 

其實樓上cafe通常無論食物同飲料都係又貴又一般質素,不過叫做有個地方比大家玩之餘又唔駛理時間限制,仲多數會有層層疊飛行棋呢類益智遊戲提供。

 

我預早左10分鐘約埋阿熙,之後先一齊上去。其實本來有諗過好唔好約埋阿冰先,不過無端端約埋又好似怪怪地咁,所以都係由佢。

 

上到去其實好快大家都已經到齊。今次阿冰都遲左10分鐘左右。難得見到佢,但係佢一黎到獸父Simon就引領佢坐響自己隔離,屌。

 

咦,阿冰一黎到既時候,佢好似第一眼就係搵左我坐邊先,同埋好似第一個就係同我打招呼先。

 

應該唔係FF黎既。應該唔係…呱?

 

之後大家開吹水傾閒計。話題不外乎大學既生活、第一個sem應該揀咩科,同埋邊啲Lecturer/tutor係killers。

 

雖然獸父Simon唔太可靠,不過今日都全靠佢,Cathy同Alan分析左唔少建議比大家(可能佢只係想分析比啲組女聽,但又咁啱比我地聽到。),等大家對揀科揀老師都有返小小心得。

 

哎呀,阿冰同我坐得唔近,成晚好似冇乜交流添。

 

其實除左阿冰之外,好奇心旺盛既我仲有留意下疑似正太控既組媽Cathy有冇特別撩下阿熙傾計,又或者其他動作。可能現場太多人?佢除左好似有望多阿熙幾眼之外,對阿熙又好似對其他人冇乜唔同。

 

大家傾下計食下野咁,都開始悶悶地,於是獸父Simon提議玩下遊戲:「不如大家玩下非洲話事啤啦~」

 

(待續)

 

 

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()