close

OCAMP故.jpg

本集含成人情節,請確保閱讀本集時年滿18歲。

 

 

六.

 

「Sorry,等左好耐?」由於我又撻落床又同細妹吹下水咁,所以搞到最好遲左小小。

 

我同Jenny唔算住得遠,只係兩個地鐵站既距離,所以我通常都係約Jenny響佢屋企樓下等。

 

Jenny一見到即刻好開心咁橋住我手臂,話:「我都係啱啱落樓咋嘛!」

 

「我梗係知你啱啱落樓喇~」我摸一摸Jenny個頭,繼續講:「我係問你響屋企等我過黎係咪等左好耐呀,傻妹。」

 

「唔係好耐啫,見到你就得啦,嘻嘻。」Jenny橋住我笑得好甜咁講。

 

「你想去邊呀?」我問。其實我地拍拖好多時都係即興出左黎,之後先決定去邊。

 

我承認我係一個冇乜情趣既男人。不過又難得Jenny佢次次都唔介意,話同我一齊去邊都得。

 

咁既女朋友,去邊度搵?

 

如果可以改埋鍾意煲電話粥呢個習慣就好嘞。

 

「是旦啦,你話事。」Jenny甜絲絲咁望住我。

 

「旺角好冇?我想去睇下啲新波衫。」我答。

 

就係咁,我地去左旺角行下街同食下飯。

 

所謂既行街,其實除左我上去啲樓上鋪睇波衫之外,都係漫無目的咁行下商場,或者行下鋪頭。Jenny行街睇衫睇精品好多時真係window shopping,反而係我有時見到佢鍾意既野會買比佢黎氹下佢。

 

晚餐我地響朗豪坊food court解決,我地兩個人食左個Pepp○r Lun○h。Jenny對食物既要求好簡單,就算大排檔或者茶餐廳一樣得。

 

飽暖思淫慾,係時候搵個藉口返去同Jenny開戰了。

 

於是,食完飯拖住手行多陣之後,我開口同Jenny講:「不如返去咯?」

 

Jenny 點點頭:「好。」佢停左一停,之後突然擰轉頭錫左我咀唇一啖:「多謝老公。其實我知你去完camp好攰,但都肯抖都唔抖就黎陪我行街。」

 

「傻瓜。」我錫返佢一啖。

 

慚愧,我返到屋企其實有一刻諗過放佢飛機。不過我梗係唔會表現出黎。

 

「咁,你諗住點報答我先?」我笑住問。不過,我諗我呢刻可能會笑得有啲猥瑣。飽暖思淫慾嘛。

 

「你上唔上黎我度休息下?」Jenny面紅紅咁,咬一咬唇問:「橫掂我屋企人去晒旅行,返到去我自己一個都好悶…」

 

喔!原來飽暖思淫慾既唔止我一個!

 

「梗係好啦!」事不宜遲,我即刻拖住Jenny返佢屋企~

 

*

 

我地響Jenny屋企附近買左啲糖水返去佢度食。

 

一路食,Jenny一路講:「你個身真係好大陣汗味呀!」

 

「梗係啦,我連涼都冇沖就仆出黎陪你啦!」我答。我諗比細妹兜頭淋果盆水應該唔叫做沖涼。

 

「快啲食完沖埋涼先呀!」Jenny望一望我:「如果唔係唔同你曳曳!」

 

「咩曳曳?上黎唔係淨係休息咋咩?」我扮下野先~

 

Jenny一野拍落我膊頭度,講:「衰人,咁你自己慢慢響度休息啦!」

 

「唔好啦~」我雙手打橫咁抱起Jenny:「而家就同你沖涼!」

 

我雖然冇做開gym,但平時自己都牛高馬大,又有做開掌上壓同sit up之類既運動,又踢開波,要抱起Jenny根本毫無難度。

 

「衰人,放低我呀!」講就咁講,不過Jenny雙手就橋實我條頸,仲要笑住咁望住我。

 

好可愛呀。

 

我忍唔住錫左佢一啖。

 

*

 

而家我同Jenny一齊沖緊涼。

 

花灑既水不停咁流落我同Jenny既肌膚上面。

 

我望住啲水由Jenny既長髮,流落佢可愛既面蛋,再流落佢既胸、身體同埋美腿。

 

哎呀…我細佬真係越黎越堅挺喇。

 

我地互相好溫柔咁幫對方響身上面搽沐浴露。當Jenny將沐浴露搽到落堅挺既細佬度既時候,佢好古惑咁望左我一眼。

 

都話左飽暖思淫慾嘛,係咁架啦!

 

Jenny好快咁錫左我細佬個頭一下,之後又繼續搽其他地方。

 

可能令大家失望啦,我係從來冇試過要Jenny幫我含的。我冇叫過佢咁做,佢又更加未試過主動提出黎。

 

雖然有時諗起如果Jenny呢啲平時形象夠晒乖乖女既肯主動幫我含應該會幾興奮。

 

嗚呀,諗諗下,我細佬個頭又再抬起多啲了。

 

之後我地響花灑既陪襯下,我地好溫柔咁互相攬住對方擁吻。

 

我隻手不規則咁響Jenny身上遊走,Jenny就偶爾發出小小呻吟聲。嗚呀!

 

跟住我地又好快幫大家清走身上的沐浴露。Jenny對手清到去我細佬既時候,忍唔住咁chok左佢下。

 

觸電既感覺。

 

「嗯…」我都忍唔住低聲嗌左一下。

 

「呢度要洗乾淨啲!」Jenny又用雙手chok多幾野。

 

我都一段時間冇打飛機又冇同Jenny做愛做。的事,而家個感覺真係好爽。

 

都係拿拿淋快啲沖完出去將Jenny就地正法先得!

 

我拉一拉起Jenny,雙手響佢個胸部抽下水,雖然佢個胸部唔算好大,但係就好好手感,我之後仲特登響佢乳頭用手指夾左下。

 

「啊…」Jenny忍唔住呻吟。

 

嘿,今次仲唔到你嗌?

 

之後我地拿拿淋沖完,搵張大毛巾抹乾淨大家個身,連衫都唔著(呢層好正常),一路錫下又攬下咁入到Jenny間房,上埋佢張床。

 

嘿嘿,戲肉要上演嘞。

 

我響張床上面壓住Jenny,忘形咁錫佢咀唇,佢亦好配合咁樣去迎合返我。

 

可能Jenny都餓得耐啦,唔知佢有冇偷偷地自己解決呢?如果有既話,呢個情境我真係好難想像…

 

不過越諗越興奮…

 

錫下錫下,我忍唔住好情深咁望住Jenny。而我睇到Jenny望住我既目光都係一樣。

 

突然間感到有點心虛。

 

又有點內疚。

 

因為今日下晝望住張J圖,呃…係同阿冰既合照,望到完全唔記得左Jenny?

 

唔知。

 

不過,我呢一刻決定我以後一定要好好愛錫我眼前呢個女仔。

 

(待續)

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()