OCAMP故.jpg

 

二十八

 

我一路返嶺大,一路同Jenny傾電話。

 

其實都分別左唔係好耐啫,咁快又黎料要傾電話?今日既Jenny好似好唔捨得cut線咁。(雖然正確啲黎講次次佢都係唔想cut…)

 

我都係有小小頂唔順,於是同佢講:「老婆大人,你唔係要溫書咩,不如比心機快啲溫好書,等聽日可以考得到好成績!」

 

Jenny聽到我咁講,停左一停冇出聲,之後先講:「咁你一陣又要練波,冇得傾嘛…」又係扁扁咀既聲音…

 

我就快要心軟架喇…

 

不過其實呢排住hall都傾少左電話啦,又會突然之間咁痴纏既?

 

仲要尋晚啱啱先響Jenny屋企過左一日夜。

 

唔…睇黎又係時候要出必殺技了。

 

「再講就會爆分鐘架喇。」我對住Jenny洗出必殺技:「太快講到爆分鐘之後就冇得繼續傾,我諗住留前鬥後架嘛。」

 

「咁…好啦…」Jenny唔願收線咁既語氣。

 

「比心機溫書,聽日個mid term要考好啲!」我為Jenny加油打氣。

 

「嗯,知道!」Jenny勉強打起精神。

 

「咁,今晚再傾啦。」

 

「嗯,拜拜。」Jenny依依不捨咁道別。

 

收線之後,我望住窗外既景色,沉思緊。

 

Jenny既條件咁好,我係咪應該好好裝備自己,令自己可以成為一個配得起佢既男人?至少我係咪應該都用多小小時間去溫書先呢?仲有,我係咪應該比多小小時間去同佢相處,例如至少同佢傾耐啲電話呢?

 

其實,響hall既每一層既common area都有一個公家電話,平時冇乜人用,但我從來冇話過比Jenny知道,因為我驚佢一知道就要我同佢喪傾電話。

 

而且果個電話既位置,響正每一層既lobby兼升降機出入口直望可以見到既地方,好多人出出入入,所以絕對唔係一個傾私人電話既好地方。

 

但最重要既,係咪我應該要同阿冰保持返小小距離?雖然話我真係冇諗過去媾佢,但如果比Jenny知道自己男朋友同另一個好靚既女仔咁close會唔會唔係幾好呢?但可能唔經唔覺阿冰響我心目中位置越黎越重,我又唔捨得唔見阿冰。

 

我想同阿冰保持良好關係。

 

做唔成情侶可以做朋友。

 

唉,唔理咁多嘞,唔係連自己都開始對呢段感情冇信心下嘛?

 

諗下諗下…不知不覺間已經到站。我拎起行李,緩緩地向自己住既hall出發。

 

呀,早知唔會返屋企既尋日就唔鬼帶咁多野走啦,而家原封不動咁拎啲行李返去hall…

 

*

 

返到去既時候阿熙竟然響房入面,好似係今朝早同人補完習之後就響房度等練波。

 

我借啲意問下佢尋日同Cathy食完tea之後有冇下文,佢就好寸咁答我:「你想有乜撚野下文吖,我既下文就係趕撚住去同人補習。屌。」

 

當然佢係用同朋友講笑果種寸寸貢既語氣答我既,同佢住左都差唔多兩個月,慣架喇。

 

不過係唔係事實得佢兩個先知喇,嘿嘿。

 

話說回來,阿熙淨係出去補習賺錢,都唔係好覺佢有同女朋友出街,其實係咪散左?

 

「話時話,你成日顧住出去賺錢,阿嫂唔會炸你型咩?」我換好練波既衫,準備同阿熙一齊出發。

 

「鬼叫佢嫁鳩左比個窮光蛋咩。」阿熙聳一聳肩:「唔努力啲賺錢點撚樣養佢。呢一點佢明白既。」

 

但係以阿熙搵錢既博命程度黎講,真係純粹賺錢黎養佢?

 

又唔係既,如果阿熙屋企冇乜錢供佢讀書既話,佢自己都有好多支出,加埋拍拖既洗費,先要努力啲搵錢。

 

我係咁諗的。

 

「係喎,阿嫂讀邊間U?」本來我直情係想問阿嫂幾多歲,因為上次睇相果陣我記得阿嫂望落去好似大過阿熙都幾多下。

 

其實可能係因為阿熙個樣太細個。

 

不過直接問人地女朋友幾大好似好冇禮貌,於我諗住逐啲逐啲咁打蛇隨棍上去問。

 

「佢?今年啱啱畢左業啦。」出乎意料地,阿熙既女朋友原來係今年既fresh grad。

 

「咦?咁拍拖既時候佢唔會幫手比下錢既咩?」雖然食軟飯唔係幾好,不過有陣時都要睇情況架。

 

真心鍾意你既,唔會因為你呢一刻仲讀緊書未搵到錢而嫌棄你,更加可能會響平時拍拖行街甚至日常生活方面幫下手出下錢添。

 

不過都有可能係因為阿熙同佢既外表完全唔同,係一個大男人主義既人,所以要佢洗女朋友既錢佢一定唔肯。

 

「屌,總之家家有本難唸的經,佢屋企既經濟狀況都唔撚係太好…」阿熙嘆道。不過佢死都要加句粗口響入面。

 

噢,好似問到有啲沉重既地方了。

 

唯有轉一轉談話既方向。

 

「阿嫂咁獨立都好既。我果個成要同我傾電話唔願停都幾辛苦,哈哈。」我究竟響度up緊乜鳩。

 

阿熙上下打量一下我,之後拍下我膊頭,說道:「有時候咁樣都幾好吖,呢啲鳩野你睇我好,我睇你好既啫,總之好好咁珍惜對方喇。」

 

又難得佢唔寸我講野一舊舊。

 

講下野又傾下計咁,我同阿熙都行到球場了。

 

阿熙好少同我講起佢女朋友啲野,今次雖然唔係透露左好多,但都係一個好開始。阿熙肯當我係兄弟,同我傾心事,其實令我幾開心。

 

不過就咁聽阿熙講佢女朋友時候既語氣,我硬係覺Cathy就算肯all in都未必搶到阿熙返黎。

 

不過呢啲野,由其是佢地兩個男未婚女未嫁,而且都咁大個人,真係唔到我去理。

 

不過如果阿熙真係察覺到Cathy既心意,我都唔介意提供意見既。

 

雖然Cathy係咪有心我都只係估估下。

 

唔諗咁多啦,又要開始練波了。

 

(待續)

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()