OCAMP故.jpg

 

二十七

 

開始溫書了。

 

張書枱唔大,我牛高馬大既身型坐響Jenny隔離,手臂不經意咁掂到Jenny既手臂。

 

掂一掂到之後,Jenny不經意咁望一望向我,我又望返佢,大家之後相視甜甜一笑。

 

嗯,雖然係溫緊書,但係都有淡淡既幸福感。

 

溫下溫下書既時候,未來外母都入過黎放低左啲橙比我地食。

 

表面上我係好比心機咁溫書,但實際我唔係好溫得入腦。

 

第一,就係我比完賽之後真係好攰,好想抖。

 

第二,嗯,就係我一路溫書既時候一路想拎個電話出黎睇下阿冰有冇搵過我。

 

佢臨走既時候話今晚會再搵我架嘛。

 

仲有,我又想知佢其實係咪真係返左屋企陪屋企人,佢係咪真係冇留響hall,另一方面又想八下佢男朋友有冇搵返佢。

 

咁樣算唔算叫做掛住佢?我唔知呀。

 

不過,而家Jenny真係坐正響我隔離,我都唔好意思響佢隔離搵第二個女仔,比佢誤會就唔係幾好啦。

 

始終我同阿冰根本冇做過乜野唔見得光既野,如果因為咁樣而比Jenny誤會好唔抵。

 

做左就話啫。

 

 

痴線。亂諗野。

 

又溫下溫下…

 

眼皮好似越黎越重咁…

 

又溫下溫下…

 

我索性扒左響張書枱上面休息…

 

矇矓間好似聽到Jenny同我講:「老公你攰就上我張床度攤一攤休息下啦。」

 

矇矇矓矓間…我好似又真係走左上Jenny張床…之後我又好似真係攤左響度…沉沉咁訓著左覺…

 

好攰…

 

*

 

我打開眼睛。

 

望張由窗外面透入黎既陽光,再望一望自己隻錶,原來已經朝早7點幾。

 

咦?即係我唔小心響Jenny屋企過左夜?

 

諗諗下,好似隱約記得我部iPhone響過,有人打過我手機搵我,然後Jenny由我個袋度拎左我部手機出黎代我聽,同對方講我今晚響佢屋企過夜。

 

隱約記得應該係我屋企人打黎,對話內容黎睇打黎既多數係細妹。

 

嘿,呢啲時候多數係我細妹知道或者估到我響邊。

 

我望一望身邊攬到我實一實咁訓既Jenny,心中一甜。不過佢個樣皺埋眉頭咁,又攬住我攬到好實,應該真係溫書溫得好辛苦,可能尋晚都溫到好夜。

 

真係我見猶憐呀。

 

我摸一摸佢把秀髮,一路諗其實我尋晚應該係要陪住佢溫書,點知個人太攰,諗住休息一陣但結果就一覺訓到大天光。

 

掉低女朋友自己訓覺,可恥呀。

 

不過更加可恥既係…陪緊Jenny溫書果陣我有諗起過阿冰。

 

唉。

 

係咪應該要同阿冰保持返小小距離?但係我又唔捨得。

 

起碼keep住做朋友吖。

 

一諗起阿冰,我又想拎部電話出黎睇下阿冰尋晚有冇搵過我。不過我驚一起身就整醒Jenny,所以都係冇起到身。

 

然後,不知不覺間我又沉沉睡去…

 

*

 

「起身喇,爛訓豬!」一把熟悉既聲音響我旁邊響起,係Jenny。

 

我睜開眼睛,發覺Jenny已經落左床,企左響床邊叫我起身。

 

我望一望個鐘,已經十點幾。

 

原來我唔經唔覺又訓多左三個幾鐘。

 

「起身啦~Daddy 媽咪買埋早餐比你呀~」Jenny搖一搖我隻手:「你唔係想佢地等下嘛?」

 

噢,買埋比我食?

 

無啦啦響自己個女張床訓左成晚,唔比說話我聽不突止,仲要買埋早餐比我食,未來外父外母對我真係好。

 

我捽一捽對眼,同返Jenny講:「未來外父外母對我咁好?我而家即刻起身~」

 

Jenny拍一拍我手臂:「衰人,邊個係你未來外父外母!我有話嫁比你咩?」

 

「你唔嫁比我嫁比邊個?」

 

Jenny突然定睛望實我,之後幽幽地道:「你話架…一定要娶我架…唔準反口…」

 

咁樣既語氣既?

 

仲係好似之前咁擔心緊大家讀唔同大學好易散?

 

你咁可愛,要擔心都係我擔心你比人搶走先喇~

 

「傻妹,唔娶你娶邊個?」我用堅定既語氣同佢講,之後伸出手指尾。

 

Jenny勉強咁笑返一笑,勾一勾我隻手指尾。

 

「一語為定架啦,到時唔準話唔嫁比我架!」我道。

 

「哼哼,衰人!出去食早餐先啦。」之後Jenny就轉身出左去。

 

我響Jenny出左房之後好快咁拎起部iPhone望一望,但個手機鎖機主頁唔見有notification彈出黎。

 

唔,可能阿冰尋晚真係冇搵過我。

 

算啦,我又唔係佢邊個,佢搵我或者唔搵我都係一件好正常既事。

 

我好快咁放低個電話出廳,因為大家已經等緊我開餐。

 

牙都未刷…

 

「我地買左大○活早餐,威仔你都快啲過黎趁熱食啦。」未來外母邀請我坐埋一齊食。

 

於是我就老實唔客氣咁同Jenny一家一齊食早餐了。

 

其實都唔係第一次,所以我都唔會唔自然。

 

「謝謝款待。」我雙手合十咁學拓也哥咁向未來外父外母道謝。

 

食完早餐之後時間尚早,我就繼續同Jenny溫書,然後溫到咁上下就同佢二人世界咁落去食午餐。

 

集中精神,專心溫書既Jenny真係好吸引呢~

 

我今個星期最後都係冇返到屋企。唔知細妹有冇比心機讀書呢?

 

食埋個靚午餐(其實都係Jenny屋企附近既茶餐廳)之後,我就送Jenny返屋企,然後我就啟程返嶺大了。

 

雖然尋日啱啱同一隊勁旅比完賽,但今日我地都要繼續練波,不過相信會係以輕鬆既操練為主吧。

 

(待續)

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()