close

OCAMP故.jpg

 

二十五

搞搞下,去到Jenny屋企樓下既時候都成夜晚七點幾。

Jenny一落樓見到我既時候,即刻好開心咁衝埋黎橋住我手臂,同埋將個頭埋響我手臂度。

好嗲。

我摸一摸Jenny個頭,再錫一錫佢頭頂,問:「傻妹,有冇咁掛住我呀?」

Jenny將埋響我手臂個頭係咁轉,好似啲狗仔咁,對我講:「好掛住好掛住好掛住!好掛住我老公!」

「傻妹,我都掛住你。」呢句倒不是吹水。雖然最近阿冰響我心目中既份量越黎越重,但係佢最多都係佔我心中一半位置(應該係…)…

我清楚知道Jenny先係我女朋友。

我始終食左個tea,所以其實唔算好肚餓,但Jenny溫左咁耐書,佢反而應該肚餓,於是我提議:「我地快啲去食野先啦。」

「好~~~」Jenny講完之後我地就起程去食晚餐。

身為一個冇情趣既男人,梗係求其搵一間醫到下肚既餐廳就算啦!我見呢排麥○勞出左將○漢堡,於是就提議食個老麥就算,Jenny就冇乜所謂好順攤咁話冇問題。

肯同你捱麥記既女朋友去邊度搵?

雖然我今次唔係因為冇錢而係純粹想食將○漢堡而黎麥記…

「你既魚柳Bell Chan配熱朱古力。」我買完兩個餐,返到座位放低食物,再問:「你溫書溫成點呀?攰唔攰?」

「Ok喇…仲有好多未溫…」Jenny個樣扁扁咀咁…

不過,信我。Jenny既「好多未溫」既定義同一般人好唔同。我相信就算而家即刻推佢出去考應該都可以考個唔錯既成績返黎。

啱啱同Jenny響埋一齊果陣,就係真係以為佢都同我一樣未溫晒書考試,以為有人陪我一齊炒,點知佢啲測驗成績全部全班第一,而我…就真係炒晒。

我果陣點會咁戇鳩相信高材生會因為拍拖而唔溫書…

「高材生唔駛溫書都得啦~扮野咩!」

…

呢句野我係唔會講的。

身為體貼既男友,我當然唔會咁寸佢。

唔可以亂咁比壓力佢。

做高材生真係唔易架。

於是我起一起身摸一摸Jenny既秀髮,話:「唔緊要,仲有時間,一陣食完返去慢慢溫。」

Jenny又繼續扁扁咀:「即係好快就要食完又見唔到老公…」之後一副悶悶不樂既樣。

哈哈,我早就知會咁架喇。

我指一指自己個袋:「我帶左啲notes同PowerPoint ,一陣上黎你度同你一齊溫書啦。」

我其實未有mid term或者考試係急到要即刻溫既。不過我開學咁耐都冇乜點認真溫過書,而家上Jenny屋企一齊溫書,又可以陪佢,自己又可以溫下書,真係一舉兩得。

不過話說回來,我同Jenny既讀書態度真係爭好遠。佢擺到明目標係first hon畢業,我就只係期望唔好third hon畢業。

其實我應該努力做個配得起佢既男人。

算,唔好諗呢啲住,專心同Jenny食飯先。

Jenny聽到我會同佢一齊溫書之後,即刻好似喜出望外咁,好開心笑返咁問:「真係架?」

我隨手響個袋度拎左一份notes出黎,話:「梗係真啦!」

Jenny望住我,表情突然變得有小小古怪:「我今晚屋企有人喎…」

唔?

言下之意,Jenny莫非以為我想上佢屋企係為左同佢扑野?

冤枉呀包大人!我一早都知Jenny屋企有人架喇。

就算有人閂埋房門都可以扑野!

順帶一提,我地雙方一早見過家長,而雙方家長都好開明,基本上只要唔影響大家既學業就唔會反對我地拍拖,甚至乎就算雙方留宿之前都試過。

不過佢地當然唔知道我地扑過野。(我估)

「我知道呀。」我答:「咁我都可以上黎陪你溫書架嘛,今晚本來就係留晒比你。」

就算屋企冇人,Jenny都會以溫書為由拒絕同我扑野吧。

佢根本就係一個讀書狂人。

再講,我今日比完賽好攰。

「嘻嘻。」Jenny望住我,雙眼既眼神逐漸變得溫柔,之後話:「老公,唔駛喇。我知你今日比完賽好攰,想早啲返去休息。」

好吸引既提議。

事實上今朝比賽之前我已經聚左唔少壓力。最後估唔到自己都有得出場比賽,所以比完賽之後可以話係身心俱疲。

Jenny好體貼咁知道我攰,寧願見少我一陣都想我早啲返去休息。

咁好既女朋友去邊度搵?

突然,腦入面阿冰既樣出現左,然後隨之而黎有種心虛既感覺…

stop,而家唔好諗起佢。

雖然Jenny既提議好吸引,不過一個星期先見得一次,我都係諗住要陪下Jenny。

「唔啦,今晚預左時間陪你架嘛。總之我會陪你溫書溫到搭地鐵尾班車先走啦。」我堅持。

Jenny眼中笑意盈盈,說道:「好啦好啦!就比你陪我溫書啦!」

其實陪Jenny溫書,我都一定有得著架。雖然而家唔同大學又唔同學系,但至少佢會督促我溫書。

諗起兩次公開試(會考同高考)既時候,日日放學都同Jenny去自修室溫書。果陣如果唔係有Jenny既悉心教導,我都唔會入到大學。

Well,雖然兩次既公開試成績都同Jenny爭好遠…不過我至少都叫入到大學,對得住老豆老母同埋Jenny。

「係喎,你今日比賽有得出場!」Jenny轉一轉個話題:「可惜今日我黎唔到睇…」講完又扁扁地咀…

真係我見猶憐呀。

「睇乜鬼吖…」我嘆左口氣,一諗返起場波:「後備出場之餘,仲要比對面大炒…」

(待續)
arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()