OCAMP故.jpg

 

二十二

 

阿熙好快就沖完涼。

 

佢走果陣阿東有問佢:「我地一陣成隊去食tea,你黎唔黎?」

 

我口快快咁幫佢答左:「有靚女請佢食tea,佢先唔會同你班麻甩佬食呀~」

 

「Woo~~~」「邊個靚女呀?」「有女約就唔要隊友了!」「食撚屎啦有異性冇人性!」更衣室入面成班裸男起哄。

 

阿熙一下拍左落我個頭度,同我講:「收皮喇屌鳩你!」之後解釋:「我純粹係因為有免費野食先去咋。」

 

我哈哈一笑,不過都唔介意比佢打我個頭。

 

阿東之後轉頭問我:「阿威,你join唔join我地呀?」

 

同隊友們去食tea,真係男人的浪漫…雖然都好想去,不過要趕住返去陪Jenny,所以唯有拒絕吧。

 

況且今朝先同佢地食過brunch黎,之後仲有大把機會既。

 

雖然同Jenny講明去同隊友食tea既話佢就絕對唔會唔放人…不過我要盡個好男友既責任,要快啲返去陪佢先!

 

「唔啦,要趕返去陪女朋友。」我答。

 

「食屎啦又係有異性冇人性。」「你兩個太令人失望啦…」「出面條龍門柱happy Corner啦!」裸男們又一次起哄。雖然佢地講得好仆街,不過語氣其實係同我地玩既,所以我同阿熙都冇乜野。

 

「下次啦咁。」阿東拍下我膊頭。

 

「隊長…」

 

「係?」

 

「你隻腳點呀?」我問。

 

阿東苦笑左下,答:「唔知呀,可能聽日去睇醫生啦。」之後跛下跛下咁走返去隊友堆度。

 

呃,希望唔好太嚴重啦。

 

話時話,我地既更衣室氣氛都幾和諧下,啱啱先比人大炒完,大家除左完場果下垂頭喪氣之外,沖完涼之後大家已經談笑風生。

 

唔係爭標份子又真係冇乜壓力既。

 

黎緊呢三年好好享受下快樂足球吧。

 

*

 

返到hall執埋小小野,之後就準備起程返屋企。

 

正當我帶住比完賽之後疲累既身軀準備離開我間房既時候,電話突然間響起黎。我望一望來電顯示,係阿冰?

 

「點呀,Camp花?」我一拎起個電話就咁講。

 

「冇事搵下你傾計唔得咩?Camp草!」阿冰最近開始稱呼我為Camp草。當然我好有自知之明,我副尊容最多只係副正常人樣,最多叫做順眼,係大隻小小、高大小小,距離Camp草呢個稱號爭十萬八千里。阿冰係因為我開口埋口都叫佢Camp花所以先會咁樣稱呼返我。

 

哈,好有打情罵俏feel呢。

 

我應返佢:「梗係得啦,同你傾電話,my pleasure~」

 

「呵呵~」阿冰把聲聽落笑意盈盈:「Camp草今晚響唔響hall呀?」

 

「唔呀,應承左女朋友今晚陪佢。」如果我響hall你係咪請我上去打返場友誼波先~

 

咪發夢啦。

 

「噢…仲想今晚搵你食飯添…」阿冰把聲有小小失望…

 

我諗起阿冰今日都冇返屋企,而係黎左睇我地比賽,於是問力:「今日難得星期六喎,唔駛陪你個未來律師男朋友咩?」

 

「唉,唔好提啦,佢話上莊同埋讀書好忙,今個禮拜都抽唔到時間陪我喎…」一提起男朋友,阿冰把聲更加無精打采。

 

聽到camp花失落把聲叫我於心何忍呢,於是我同佢講:「晚餐就唔得啦,而家得唔得閒食個tea吖?」

 

對唔住呀Jenny,為夫要遲小小先返黎喇。

 

阿冰聽到之後把聲即刻精神返:「好,照殺!嘻嘻~Camp草真係好人!」

 

「哈哈,唔駛賣口乖啦~咁我地去邊度食呀?」

 

「不如遠小小喇。」阿冰續道:「我驚撞到Cathy媽媽佢地。」

 

「都係,咁你想去邊度食?」我除左驚撞到阿熙同Cathy之外,仲驚撞到班隊友。佢地口沒遮攔,一陣講左啲衰野比阿冰聽到就費事喇。

 

「唔…我諗下先,一陣見到面先講?」

 

「我行得架喇,咁響你hall樓下等啦。」

 

「等我10分鐘。」阿冰說道。

 

「唔好遲到呀!」我諗起約阿冰佢冇一次唔遲。

 

「冇問題!」答得咁口爽,係咪真係冇問題架…

 

「咁陣間見啦。」

 

之後我打一打比Jenny先。

 

「喂?」

 

「老公~今日比賽點呀?」Jenny一聽到係我把聲即刻問我。

 

「唉,輸左喇。對手好勁,仲要大敗添。」一講起呢個話題我有啲頹。

 

「唔緊要啦~你尋日都話過對面好勁架嘛。咁你有冇踢呀?」Jenny安慰下我。

 

「有呀,後備出黎踢左陣。」

 

「有得出場好勁呀~」Jenny好似都替我高興,之後用小小失望既語氣講:「不過可惜我黎唔到睇…下次,一定黎睇老公比賽~」

 

「咁我都係因為有隊友受左傷先可以出場啫,下次黎到未必有得出架啦!」

 

「冇得出我咪陪你一齊坐囉~」我聽到心下一甜。

 

「我坐響後備席架喎。」

 

「咁我咪響觀眾席陪你坐。」

 

「傻妹,悶親你呀。」

 

「望住你我點都唔會悶架啦。」比Jenny搞到我個心越黎越甜…

 

呀,差啲醒唔起我打比Jenny既原因添。

 

「呀,係喎,我而家去同啲隊友食個tea,食完之後即刻過黎搵你!」我講左個大話。

 

「唔緊要啦,你慢慢同佢地食,你地比完賽實好多野講~」Jenny好順攤。

 

「嗯…咁今晚見喇,我啲隊友都等緊我。」

 

「嗯,今晚見~」Jenny講今晚見既時候既語氣好似幾開心。

 

用班隊友過橋好似好衰咁。

 

 

其實唔係,係對住Jenny講大話好似好衰先啱。不過冇理由坦白同佢講我同camp花兩個人拋低晒啲隊友去撐枱腳架嘛。

 

費事佢亂諗啦,係咪?

 

(待續)

 

 

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()