OCAMP故.jpg

 

二十

 

今日又係一個風和日麗既好日子,秋意剛起,呢啲溫度踢波最適合。

 

我地場初賽踢第3場,成1點鐘先開波,可以同一班隊友食個brunch先去球場集合。

 

我地大部分隊友都有出席呢個brunch。

 

我估我雖然冇份出場比賽,但可能因為始終都希望自己就算後備出場都好,可以有機會落場,所以其實內心都有一絲緊張,成餐飯冇乜點出聲。

 

隊長阿東突然走過黎拍一拍我膊頭:「阿威,平時練波你都多野講架喎! 做乜咁靜呀?」頓了一頓,又道:「唔駛緊張架,一陣如果有得出場比賽,記住放鬆自己。對手勁我地咁多,壓力唔應該響我地呢面。」

 

隊長真係隊長,咁都估到我緊張。

 

「知道。」我聽完之後放鬆左小小。

 

*

 

我地早左一個鐘去到球場集合。陳sir宣佈正選陣容果陣,個排陣一如我所料,隊長東同森遜係正選中堅,我只係後備。

 

阿熙?正選前鋒啦梗係。

 

我有小小鬆一口氣之餘,又有小小唔甘心。

 

之後成隊一齊開始熱身…

 

響我好專心咁熱緊身既時候,突然間有隻手拍一拍我膊頭。

 

屌,嚇死人咩?

 

拍我既係我地既正選防守中場司徒俊熹,我地通常就咁叫佢司徒,同我住埋同一幢hall仲要係同層。

 

「屌,嚇死人咩?」我將啱啱心入面果句爆左出黎。

 

司徒指一指通去觀眾席果條跑道,話:「有條毒撚拖住你條女過緊黎喎。」

 

我呆左一呆,我條女?Jenny佢又話唔黎既…仲有毒撚…?

 

我望一望司徒指果個方向,見到肥仔賢同阿冰,Amanda同Cathy四個人行緊去觀眾席。

 

「屌,邊度有人拖住我條女呀?」就算係講緊肥仔賢,佢都係同3個女仔行緊啫。

 

「阿冰吖嘛,今年freshmen入面最靚果個,佢咁撚正,驚你帶綠帽所以嚇下你啫~」司徒哈哈一笑。

 

「屌,佢唔係我條女呀。」

 

「係啦係啦,你話唔係就唔係啦,地下情呢啲野我明既。」司徒又笑一笑。

 

「屌,費事理你!」我專心熱身算數。(雖然我唔係正選…)

 

不過,雖然我有同阿冰講過我今日有比賽,但又冇叫過佢黎睇,咁點解佢會黎既…?

 

莫非,佢係黎睇第二個?

 

一諗到呢度,我個心好似有小小唔舒服…

 

*

 

趁住開波之前去廁所屙個靚尿先。

 

屙完出返廁所響條跑道行返後備席時,我個腦仲係諗緊阿冰。

 

佢係黎睇第二個?定想比個驚喜我,話係黎睇我?

 

唔…

 

話時話,佢唔係應該尋日已經返左屋企,準備今日同男朋友拍拖既咩?

 

行行下,差唔多經過觀眾席…

 

唔…不如上去打個招呼?

 

反正我只係後備,行開一陣應該唔覺眼既…

 

好啦。

 

就咁決定。

 

於是我行行下突然轉個彎,行上觀眾席。

 

「Hi。」我向住肥仔賢佢地4個打招呼。

 

「你快啲返落去熱身啦,上黎做乜?」肥仔賢笑下我。

 

「我後備咋,咪上黎同你地say個hi囉。阿熙就正選。」

 

聽到阿熙係正選之後我發覺Cathy對眼即刻雙眼發光。

 

哦,原來Cathy係黎睇阿熙。

 

乜個小朋友咁有吸引力咩?

 

不過佢係一個靚仔既小朋友。

 

「咁得閒過黎睇波既?」我問佢地。

 

其實我係想問阿冰。

 

「冇呀,我同Amanda搞緊上莊啲野,知你地有比賽,咪黎睇下波當透下氣咁囉。」肥仔賢咁講。

 

「我兩個仔仔比賽喎,梗係要黎捧下場啦。」哈,Cathy媽媽你講大話,你都唔係黎捧我場既! 你係黎捧阿熙場咋呱?

 

「我陪阿媽黎睇架!」阿冰對住我笑左一笑,指住我:「你又唔叫我黎睇。」

 

「咁我諗住橫掂自己都係後備,唔通黎睇我坐咩?哈哈。」我求其搵左個原因,續道:「我返落去先啦,轉頭同阿熙都講聲你地黎左喇。」

 

「加油啦。」佢地4個為我地打氣。

 

即使唔係特登黎睇我,但我至少知道左阿冰唔係黎睇第二個,心入面舒左啖氣。

 

我轉身返落球場。

 

*

 

呢場初賽好快就開始左。我地作為一隊魚腩,對住大專盃既熱門理大,當然係由一開波就處於捱打既局面。

 

陳sir講過今日既戰術係先求穩守,再以阿熙為重心打反擊。所以排左個4-5-1陣容,中場既人選都係偏向防守,再配以速度快既兩隻翼鋒支援單箭頭既前鋒阿熙。

 

陳sir真係好信得過阿熙。

 

不過都難怪既,響呢個幾月練波既時候,真係睇得出阿熙啲波底好好,講技術同意識都係全隊入面最強果個。

 

踢過港青真係唔同啲。

 

但係現實既情況係,雖然我地有呢位前港青在陣,但係都改變唔到我完全捱打既情況,唔夠20分鐘已經比人入左一球。

 

如果唔係守門員Steven力挽狂瀾,應該唔止輸緊一球。

 

我地只有零星攻勢。

 

然後去30分鐘左右,又比人響右路傳中,佢地個前鋒再力壓隊長阿東再頂入一球。

 

0比2。

 

真係話都冇咁快就輸緊兩粒。

 

阿東幾分鐘之後響一次同對面前鋒爭頂既時候,落地果下似乎落得唔好,隻右腳一拗,成個人跌左響草地上面,個樣極度痛苦。

 

陳sir見狀即刻對住我講:「威仔,即刻熱身。」之後衝出球場睇下阿東既情況。

 

嘩,唔係下嘛,啱啱仲睇緊出面飛砂劈石打仗咁款咁,而家竟然響呢個情況之下有機會出場?

 

仆街,好緊張。

 

唔理了,熱身先。

 

(待續)

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()