OCAMP故.jpg

本集含成人情節,請確保閱讀本集時年滿18歲。

 

 

七.

 

係有一剎那既心虛。

 

係有一剎那既內疚。

 

不過好快性慾就將我既理智淹沒。精神出軌根本就唔算出軌吧?

 

痴線! 我只不過係掛住望張合照啫,連乜鬼野精神出軌都談唔上!

 

我個腦雖然一面諗埋啲九唔搭八既野,但咀唇同對手就冇停過落黎。

 

我同Jenny不停咁濕吻,雙手亦都響Jenny雙峰上遊走,之後停響佢唔算太大既胸部上面,慢慢咁愛撫佢其中一邊胸部。

 

「啊…」Jenny口中發左輕叫聲。

 

聽到呢一聲我忍唔住突然停止愛撫Jenny胸部,轉用手指輕輕力咁夾一夾佢乳頭。

 

「啊!」Jenny忍唔住叫左出黎。聲量提高左。很好。

 

我咀唇開始改變策略。

 

由Jenny既咀唇,慢慢錫到佢耳仔,再慢慢下移到佢條頸。

 

我一路錫,一對手同手指始終冇停落黎。

 

Jenny既呼吸越黎越急促,雙手摟住我亦摟得越黎越緊。

 

我再慢慢錫落去佢既胸部,然後用舌頭輕輕咁舔左幾下,再開始用小小力輕輕咁吸啜。

 

Jenny輕聲呻吟起黎,閉起雙眼享受住我帶比佢既服務。

 

我隻手開始向下移動,慢慢地移到去小Jenny個洞口,然後開始用手指輕輕咁插入去。嗯,已經好濕了。可能Jenny都餓左好耐。

 

被我用手指插入濕潤既洞口入面,Jenny忍唔住發出一聲令人銷魂既淫叫聲。

 

好正。真係好正。

 

我一路手口並用,Jenny就爽到用手亂摷我啲頭髮。btw我既頭髮其實偏短,所以摷極都唔會話太亂。

 

噢,離題了。

 

一路錫一路搓,Jenny都好爽。不過,而家應該差唔多到我爽了。小威威個頭已經抬得好高。

 

我轉身響銀包度拎左個安全套出黎,好快手咁幫我細佬帶上。

 

Jenny撒嬌咁對住我講:「衰人,一早有準備!」

 

「呵呵,你應該知我銀包入面成日都放住一兩個套,等我隨時ready將我親愛既老婆仔就地正法!」

 

「衰人!」Jenny輕輕咁拍打左我一下。

 

我將細佬放到去小Jenny洞口附近磨下磨下,雖然隔住左個套,不過都好過癮。

 

Jenny閉上雙眼,我一路磨佢一路低聲呻吟,然後又好自然咁張開雙腿。

 

細佬響洞口磨多幾下之後,對準個洞口一下子插左入去。

 

「噢…」Jenny滿足咁輕聲淫叫。其實我都好爽,好鍾意果種陰莖比陰道包到實一實既感覺。小Jenny好溫暖又好緊窄(因為我係佢第一個男朋友,佢除左我之外都冇同過其他人做愛。總之我地大家之前都係第一次。),插入去真係好舒服。

 

我輕輕咁托一托Jenny雙腿,一下一下咁抽插,一路插,伴隨既Jenny忍唔住既淫叫聲。

 

我插下插下,開始加快速度,越插越猛烈。Jenny攬住我既雙手亦都越攬越緊。

 

我地兩個既淫叫聲充斥住Jenny既房間。

 

我插插下,Jenny突然好用力咁攬實我,而我都終於忍唔住,將精液源源不絕咁射晒落…個安全套度。

 

我將我細佬抽返出黎,Jenny亦都好滿足咁既樣望住我。我錫左佢咀唇一啖,同佢講:「我愛你。」

 

Jenny笑一笑,好甜好溫柔咁同我講返聲:「老公我都愛你。」

 

我攤一攤響張床度,由於啱啱先去完3日2夜既o camp,返到屋企冇乜點抖之餘又行左陣街,再加埋啱啱同Jenny既大戰,鐵人28都頂唔住,我開始覺得我雙眼皮好重好重…

 

濛濛朧朧中,我感覺到Jenny果隻白滑既手仔摸住我塊面,又聽到Jenny把好溫柔既聲講:「你都攰啦,抖下啦…」

 

嗯嗯…

 

好攰…

 

*

 

呢一覺訓到第二朝成10點幾11點。我記得好似訓下訓下果陣我細妹有打過黎,不過我眼訓到都唔記得自己講左啲乜。

 

不過,細妹應該知咩事同點同老豆老母講既。又唔係第一次。

 

我醒左既時候,發覺Jenny都未訓醒,雙手橋住我手臂,一面幸福咁一絲不掛咁訓響我隔離。

 

我望住佢,錫左佢面豬登一啖,之後雙手又開始唔守規矩咁響佢身上遊走。

 

Jenny比我咁搞梗係又醒啦,結果我地牙都未刷又大戰多一場。

 

*

 

Jenny響床上面赤裸裸咁挨住我膊頭,問:「o camp係咪真係好好玩?」

 

「ok啦,主要係識下人,又或者係燃燒下青春之類咁。」我答。

 

「哼。你掛住去camp都唔打比我。」

 

又黎?唔通我坦白同你講我唔想成日掛住傾電話咩?又講唔出口。

 

「邊係呢?不過o camp始終係羣體活動,唔係成日得閒可以傾到電話嘛。」我試圖為自己開脫。

 

「算啦。」Jenny又用佢個面豬登嗲一嗲我,問:「有冇相睇下?」

 

咦?睇相?咁咪會睇到幅J圖囉?

 

屌,痴線,將一幅普通既合照睇成J圖既可能只得我一個。

 

又唔係唔見得光。

 

我遞一遞部iPhone比Jenny,話:「隨便睇。」

 

我響旁邊望住佢響度碌我啲相,有玩緊時影既,有羣體合照,亦有同唔同既新朋友仔或者組員既合照。佢一路碌,一路如果有興趣既話都會發問,我又會答下咁。

 

直至佢碌到去張J圖…呃,合照。

 

我唔知點解突然有啲心虛。

 

痴線,咪普通一張合照,冇野既。

 

唔知係咪錯覺,感覺上Jenny望呢幅相既時間好似耐過其他相。

 

然後,佢開始繼續碌。

 

呼,有一種鬆一口氣既感覺。

 

「你真係玩得好開心咁喎。」Jenny挨下挨下咁講。

 

其實主要係同組員們都夾,除左獸父Simon。

 

「ok啦。」我答,之後笑一笑佢:「你有冇後悔唔報o camp?」

 

「冇呀,我都唔想玩果啲野。」Jenny再挨一挨我,續道:「況且…我都唔想識啲乜野人,我有你就得啦。」

 

「唏,咁你上堂分組做present都要識下人架。」

 

「到時,就會識到架啦。我入到大學,都係想專心讀書。」Jenny答。不愧係入左港大既Jenny,同我呢啲入左大學之後完全放鬆晒既白痴唔同。

 

「咕…」個肚響起想要食物既訊號。

 

嗯,今朝掛住大戰都未食早餐添。

 

Jenny噗哧一笑:「傻瓜,著返衫落去食野啦。」

 

我笑一笑,起身著返衫,同Jenny一齊落街食飯。

(待續)

 

arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()