OCAMP故.jpg


序

我響廁所入面對住塊鏡整理一下自己個頭,搞一搞件裇衫同埋西褲,唔,應該都幾試正。

之後出廳著埋襪同對皮鞋,開門準備出去。

「我出去啦!今晚你食自己啦~」我向住屋入面大嗌。

「知啦長氣!」屋入面有把女人聲回應返出黎。「你平時要當值全日唔響屋企我都慣架啦!」

「唔當值邊有錢養妳啫~」我講出事實。

「口甜舌滑~你當更果陣咪又係掛住打排球~」屋入面既女人還擊…

嘩,呢個真係世人對消防員既誤解,其實除左打排球,仲有好多訓練或者要keep住保養啲消防設備,咁真係有事發生既時候我地先可以用最佳狀態去救人架嘛…

「哎呀~唔講啦,我真係夠鐘出門口,咁先趕得切去見證阿熙註冊果一刻!」我都係唔再爭辯,再拗落去都唔知幾時出到門口。

今日係我個好兄弟余正熙結婚既大日子。講起呢條友,我由入大學玩o camp果陣已經同佢好有緣。我地唔止同系,o camp同組,而且又係同房,之後又一齊入左大學足球隊。讀大學果3年我地互相扶持,可以話係我響大學入面最好既朋友。佢今日結婚冇搵我做兄弟,其實都有啲唔開心,不過佢班兄弟我一個都唔識,可能係因為咁所以先唔搵埋我做兄弟呱。

根據返阿熙之前派帖果陣所講,今次我係會同返o camp既組mates一齊坐既。

我上到巴士,搵到個位坐低。我望住塊玻璃,望住自己個倒影,睇落都應該似特別打扮過?

嗯,其實我都唔係好知其他人睇唔睇得出。不過同我平時相比,我真係有打扮過下,以一條麻甩佬黎講,算係咁啦?

點解我咁在意自己今日既打扮?除左話係因為今日係我好兄弟娶老婆之外,仲有就係因為…今晚應該會見到佢。

好似自從大學畢業禮之後,都冇見過佢了…連上次派帖果陣,佢都因為唔響香港冇黎到…

幾年冇見,唔知佢而家過成點呢?

我個人慢慢陷入回憶當中…

(待續)
arrow
arrow

    葉開葉開 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()